Tekdemir


Hacı dün, Galatasaray maçını izlerken, bir ara gri kaleci formalı bi' ablayı gösterdi kameralar, yanında yine Galatasaray formalı bir dişi. Aklımdan tabii "lan bunu nerden bulmuş, kesin direkt oyuncudan almıştır. Yeşil sadece satışta, o da yeni" filan gibi cümleler geçiyor. Kim olduklarını da çıkaramadım. Bu zaten Lig Tv'nin en büyük saçmalığı olabilir. Kendi tanıdıkları kişileri gösteriyorlar, ama izleyenin hiçbir fikri yok. Sırf kendi aralarında makara çevirmek için mi yapıyorlar, nedir...

1 saat önce, tıvaytırda Muslera-Ebru Şancı muhabbetleri çıktı. Yakışır ona, hatta az bile, o başka mesele. O arada makaralar dönerken, ablanın profaylına girdim. Fotolara bakayım dedim (aha SAPIK)... BİR DE NE GÖREYİM!! Meğer o dün gördüğüm ablalardan biri, Ebru Şancı'ymış. Bok sürdürmemek değil, muhtemelen saç renginden tanıyamadım. Çünkü önceden denk geldiğim 1-2 tv programında zaten akılda kalacak manzaralar sergilemişti... Aha foto da bu. Kaleci formalı abla ise Tuğçe Koçak imiş. O zaman soruyorum: Neden kaleci forması Ebru Şancı'da değil? Milleti kıllandırmamak için olabilir belki. Ama Lig Tv nal gibi bunları çektiğine göre, daha ne olsun. O çevreler duymuş demek ki. Bugün de vatandaş öğrendi.

Neyse, bu kadan araştırmacı blogculuk ve magazin yeter sanırım.

3 yorum:

Selocan dedi ki...

Bu Ebru'nun işi gece barlara gidip futbolcu avlamak herhalde, kaçıncı ben sayamadım. Orospunun daha iyi sunulmuşu sanırsam kendisi.

Unknown dedi ki...

Maç öncesi stadın önünde bu kızlara rastladık. Kaleci forması giydiği için bayağı dikkatimi çekmişlerdi zaten ama ben gördüğümde kaleci formasını diğer kız giyiyordu. Ayrıca store'da siyah kaleci formasını teşhir ürünü olarak var ancak satışta değil.

anilka23 dedi ki...

selocan adamsın ! laskdmasl ebru şancı harbiden aş(ın)mış bir insan şu konularda.