Polkadot


Fenerbahçe'nin kamp görüntüleri forumda dolaşırken bizim ülkemizde pek yapılmayan (hatta ben hatırlayamadım başka örnek) bir detay gözüme takıldı. Selçuk'un giydiği antrenman ekipmanının Fenerbahçe arması; İngilizler'de özellikle ve son dönemde başka ülke takımlarında da gördüğümüz ana renkler harici, formadaki renklerle oluşturulan arma tipinde. Armanın iç renkleri kaldırılmış ve sadece çerçeve şeklinde uygulanmış.

Son senelerin modasını ilk olarak Fenerbahçe'de görmeye şaşırmadım açıkçası, çok başarılı bir uygulama. Bakalım formada bunu ilk hangi takım yapacak.

Resim büyüktür yeni sekmede açın !

3 yorum:

burranazzo dedi ki...

yahu selo tam parcali arma falan derken su arma/logoya boyle dokunuslari senin begenmene sasirdim. beni rahatsiz ediyor bu tur mudahaleler. eski kafaliyim ondan :)

bence ultra gereksiz ultra ne idigu belirsiz bi uygulama.
hic bi sey kattigi yok "kültüre". hatta tamamen "aynilastiriyor". Tabi bu zevk meselesi. Hissiyatimi soyle anlatabilirim. Formanin guzelligi ayri konu ama
sen de yapmissindir surekli. Ilk once formaya bakarken ARMAyi aramaz mi gozun? ARMA parlamali "BEN BURDAYIM" demeli benim icin gibi. formada kaybolmamali. adidas a sirf kucuk armalardan dolayi kildim biliyorsun.

bi de foto secimi super. mehmet topal i orda gormek gulumsetiyor beni. kariyerini bitirdi haberi yok keretanin :)

ekstra not: fenerium un merdiven alti tekstil firmalarindan farki yok bence. o dikisler o renk tonlari nedir o tasarimlar allahini seversen? su inatlarini da yillardir anlamiyorum. topcu antreman formalarini biz uretecegiz falan. ulan birak iste adidas uretsin. ne diye yoruyorsun kendini.

ha dükkancilik basarilari ayri konu ona laf yok. ama kalitesiz buluyorum ben yaptiklari tasarimlari.

burranazzo dedi ki...

ha burada simdi aklima geldi. ankaraspor ya da buyuksehir belediye spor dersem su takima (selcuk un giydigi uzerinden) yer misin yemez misin? :) dogru soyle.

Selocan dedi ki...

Abi iç saha forması haricinde, bence uygulanabilir bir olay bu ya, bu konularda yenilikçiyim :)