Snakecharmer


Büyük San Antonio'muz yeni forma tanıttı. 2000'lerin ortası gibi retro kontenjanından giyilen gümüş (ya da gri) forma, şimdi daha "modern" bir tasarımla, ve 3. forma olarak sunuluyor. Bu kararın altında asıl formaların tasarımını değiştirmenin zaten zor olması yatıyor olabilir. Bazı takımların öyle, malum. Celtics, Bulls, Spurs... En fazla işte, yakayı V yaptılar.

Ve en önemlisi, formada isim namına hiçbir şey yok, sadece meşhur "Spur"ümüz var. Bunun başka örneği var mı bilmiyorum. Yoksa ilktir, varsa da zaten azdır örnek. Her türlü orijinal bir görünüm yaratılmış. Alsak mı ne yapsak.

12 maçta giyecekmişiz, sezonun ilk maçı dahil. Hepsi de içerde olur sanırım, ya da dışarda giyilirse, ev sahibi diğer formayı giyer. Çünkü beyaza karşı giyilmez bu.





Ayrıca bu forma, zamanında Süper Lig'de giyilen bir formayı hatırlatıyor. Anımsayanları tebrik ediyorum. BarçaStuff gibi yapayım ben de.

3 yorum:

Beercholic dedi ki...

antrenman forması gibi olmuş lan, ama klas. şu geldi benim de aklıma: http://www.ballnroll.com/uploads/Blogs/Basketball/Images/fysh/image020.jpg

rtamer18 dedi ki...

Sizi darmadağan ederken üzerinizde bu formanın olması dileğiyle
bu arada harbi ilk aklıma gelmedi hiç buna benzer birde sizin o iki uçlu çatalın altına spurs yazdığınız formalar var

L dedi ki...

ben olsam doğum gününde editörüme alırdım. ANLAYANA........... ajkdfşafjfdkl