Manisa ve Türk İşi

Cumartesi günkü Gs-Manisa maçı malum, tam 9 gol içerdi. 6'sı Galatasaray, 3'ü Manisa'dan. Maç öncesi dizilişlere bakıyordum. Manisa orta sahası tamamen yerli. Ümit, Metin, Selçuk ve Uğur İnceman. Sağ bek Şener de, aslında bir orta saha oyuncusu.
Sonra geçen sezon, Ersun Yanal önderliğinde ligin altını üstüne getirirken de aynı orta saha ile oynadıkları aklıma geldi. "Lan" dedim, "olaya bak". Bir de işte ek olarak Zelenka vardı. Sistemleri de 3-5-2 idi zaten. Bu saydığım 5 oyuncu o takımın orta sahasını oluşturuyordu. Şimdi de aynı orta saha ile, hatta hemen hemen aynı kadro ile devam ediyorlar. Şu anda ligde sondan ikinciler. Başkalarını bilmem de, benim gönlüm o futbolcuların 2. ligde oynamasına razı gelmez.

Bir düşünelim:Ersun Yanal bu takıma deli gibi hücum oynatıyordu. Ve bunu başarırken, orta sahaları bir kişi dışında tamamen yerli! Bu harika bir şey. Tek tek bakıldığında da zaten değerli oyuncular, ama bir de yıllardır bir arada oynama avantajını ekleyin. Umarım düşmezler. Tabii, Vestel'in desteği kesmesi filan, olumsuz detaylar ama, ben bu takımın ligde kalacağına inanıyorum. Yeter ki, Yılmaz Vural gibi hocaların eline düşmesinler. Fakat gel gör ki, şu anda o vaziyetteler.

0 yorum: