Niv Cörzi

Takas sonrası Nets kadrosu hakikaten çok iyi ve benim de hoşuma gidiyor. Düşünüyorum da, sezonu Play-Off'a kapağı atarak bitirirlerse, final olmasa bile, bir konferans yarı finali falan olabilir mi acaba? Valla bence olabilir, neler gördük Nba'de. Bu kadroyla, eğer adam gibi oynarlarsa, final bile olur.
Bu takımın bir şekilde başarı görmesini istiyorum. Kidd varken, o kadar çok bekledik ki onların birşeyler yapmalarını -finaller sonrası dönemi kastediyorum- , hala sempatik geliyorlar bana. Hem de halen ellerinde R-Jeff ve Vinsanity var.
Şu anda ellerindeki kadro cidden hiç fena değil. Bir kere kadrodaki iki oyun kurucu da genç, gelecek vaad eden, potansiyelli gençler. Marcus Williamshenüz 2. sezonunda. Devin Harris de emin olun Mavs sonrası kendini kanıtlamak isteyecektir. Hele de Kidd karşılığı takas edilmişken!

Şu anda Cavs karşısında ilk çeyreği 15 sayı önde bitirdiler. Hmm.

Devin Harris ilk 5 çıkıyor takas sonrasında. Geri kalan ilk 5, Boone, R-Jeff, VC ve dönen Krstic'den oluşuyor. Benchte ise Marcus, Diop, Hassell, Sean Williams (umut var), Nachbar, Stromile Swift, Darrell Armstrong, Maurice Ager.
İyi kadro.
Sikerim, Hawks gideceğine Nets gitsin Play-Off'a.

0 yorum: