Altıkıllı'nın Kuponu

Salih zaten yazmış çizmiş play-off analiz filan. Ben sadece benim tahminlerimle birlikte birkaç cümle yazıp bırakacağım.

Önce Batı:

Lakers-Nuggets (4-3 Lakers): Sanırım sezonu bu Batı'da birinci kapatan bir takım için en kötü eşleşmedir Nuggets. Belki de NBA'in en potansiyelli takımı. Bence Lakers ne yapar eder çıkar oradan ancak en az 6 maç diyorum ben, 7 daha güzel olur. Pazar sabahı şöyle, Staples Center'da... Tribünler karanlık. Tek aydınlık yer Nicholson'lu ilk sıra. Aman aman...

Jazz-Rockets (4-3 Jazz): Şimdi bence deplasmanda maç kazanan seriyi kazanır ancak deplasmanda kazanan bir takım olmazsa 7 maçta Utah. İki takım da içerde daha iyi oynuyor, Jazz ligin en iyisi iç saha derecesi olarak.

Spurs-Suns (4-2 Suns): Shaq'in gelmesiyle play-off takımı kimliğine bürünen Suns, sezon içinde de gösterdiği gibi bu sefer Spurs'e karşı iddialı. Her zaman Tim Duncan'a karşı bulamadıkları alçak post etkinlii gelmiş durumda. Herkesin tahmini aksine 6 maçta Phoenix diyorum.

Hornets-Mavs (4-2 Hornets): Şimdi biraz subjektif oldu sanırım. Açıkçası ben bu iki takımı da sevmem. Chris Paul MVP değildir mesela, geçen senelerde de Dirk değildi. Ancak Mavs'in başındaki o çirkef herif bütün dengeleri bozuyor. Dün Mavs Hornets'i yenmesine rağmen, Ben New Orleans diyorum. Zaten bu eşleşmenin galibi gitse gitse bu turdan çıktıkları yere kadar gidecek.


Gelelim Doğu'ya:

Boston-Atlanta (4-0/1 Boston): Zor bir eşleşme değil. Rondo-Bibby eşleşmesi belirler ama kafadan Keltler yani.

Cavs-Wizz (4-3 Cavs): Ben Cavs diyorum. Arenas döndü, Blatche çok iyi oynuyor, Antawn ve Caron zaten bildiğimiz gibi. Ancak ben her halükarda Kral'ın takımı diyorum. Real Cavaliers. (Hiç komik değil.. - Biliyorum)

Orlando-Toronto (4-2 Orlando): Dwight Howard faktörü pota altını zaten aldı götürdü, Avrupa stili oyun, alan savunması Toronto'nun silahları. Şut yüzdesi önemli rol oynayacak. Ben Orlando şutörlerine inanıyorum. 6 maçta Orlando.

Piçtons-Sixers (4-2 Pistons): Sevmem DetroİT'i de. Ancak Boston ile beraber Doğu'nun favorisi. Tekrar ev sahibi diyorum.


Cumartesi ve Pazar 4'er tane canlı maç var TV'de. Ve play-off bitene kadar her gün doubleheader. Hayırlı olsun.

0 yorum: