Idefix

Netten kitap almak zevkli mevzu. Hele de mekan kaliteliyse, daha bir güzel oluyor. İndirim, sanal kitap fuarları vs. Zaten her zaman standart indirim var. Çok kitap alınca deli kar yapıyorsun. Tek-tük almanın pek hayrı yok. O yüzden 2 ayda bir filan alışveriş yapmak en akıllıcası. Para birikir filan.

Benim sıklıkla alışveriş yaptığım yer (ne sıklığı ulan, hep), Idefix. Kitapyurdu filan, başka mekanlar da var ama, sarmadı. Oralardan almıyorum. Ayrıca biliyorsunuz ki, alışmış kudurmuştan beterdir. Bir kere başladık oradan, gitsin öyle. Sadakat güzeldir.

Ama tabii her güzel mevzuunun da, sakat noktaları olabileyor. Mesela, neredeyse her kitap için "en fazla 3 günde kargo" yazmasına rağmen, ben 5 günden az vakitte kargonun geldiğini görmedim. Belki dava açsam kazanırım ama, ilgilenen kim. Bir de araya haftasonu girerse eğer, bekle ki gelsin. Az pencere başı beklemedik. Bir keresinde de ben hasta olmadan önce sipariş vermiştim, hasta hasta kargo yolu bekledim. Hastalıktan çok, kitapların gelmemesi deli etti beni. Ben düzeldim, kitaplar geldi...

Son olarak, Ayrıntı yayınları'nın dahil olduğu bir kampanya vardı. 5 kitap alana 5 kitap bedava. Beleşlerden seçmekte zorluk çıktı, çeşidi kısık tutmuşlar, ama yeni yazarlara zıplamak her zaman iyidir, değil mi? Sonuç:45 milyon kar.

Edit:Haftasonu gelmiyor diye sövdük adamlara, ama onlar "Haftasonu gönderilmesin" seçeneğini işaretlediğim halde cumartesi getirdiler kitapları. Teşekkür etmekten başka bir şey diyemiyorum. 2 gün erken aldık kitapları, iyi oldu.

0 yorum: