Estafurullah

Önce bir burnumuzu çekelim-Hırfk! Sonra gerinelim iyice bir. Sonra da kafayı sağa-sola kır. Kütürt! Parmakları çıtlat. Biraz nefes almadan dur.
...
Geçen gün bir şeyler karalamıştım, bu Batug.com'daki Pavır Renkings'lerden biri hakkında. Sonuna da, "Batug'dan birileri okuyacak değil ya, benimki de iş olsun" filan demiştim. Garip, bir şekilde oralara ulaşmış bizim yazı. Nasıl olduğunu da biliyoruz ya, hadi neyse.
Bu bizim yazı, arkadaşlara eğlence olmuş. Kimisi demiş "takım sahibinden beter", kimisi demiş "yeni tuncaboylu hayırlı olsun", kimi "Popovich'in ülkede bıraktığı tohumlar", kimi de "sabahtan beri gülüyorum".
Ne güzel, arkadaşları eğlendirmişiz. Eminim hayatları pek bir monoton geçiyordur çünkü.

Sanırım bende salaklık, yarı şaka-yarı ciddi kınama adında, karşı-eleştiri yazıyoruz. Sana ne amına koyym! Sen nasıl Batug.com üstadlarından daha doğru düşünebilirsin ki? Adamın içinde bulunduğu ortam yeter!
Bundan sonra blog'umda, tuttuğum takımları objektif şekilde ele almamaya karar verdim hacı. Artık holiganlık var. Gelişine yazacağım.

Da, madem buraya ulaşabiliyorlar, kendilerinden bir ricam var, götü yiyen veya yapabilen varsa, daşak geçmek yerine, benim o yazımın ciddi bir eleştirisini yapabilirler mi? Hani madem karşısın katılmıyorsun, efendi gibi belirt derdini. Ha ama pardon, sen forum yazarıydın...

0 yorum: