Hoze Dayı

Jose Dayı şu anda Dünya'nın en iyi takımının Manutd olduğunu söylemiş. Kendisini yeterince tanıyoruz ve, rakibine böyle bir sözü asla içten şekilde söylemeyeceğini biliyoruz. Ne çakal adamsın sen Jose.
Onu da bırakın, şu Chelsea maçını bir tarafa bırakırsak eğer, önceki maçlarda çok kötü durumdaydı Manu. Zar-zor aldılar maçları. Pozisyon üretilmiyor, "yılın en iyi oyuncusu" Ronaldo geziniyor. Ha, bir şekilde kazandılar, o başka. Daha da eksik maçları var, Chelsea'nin durum kötü, Liverpool'un ilerde duracağı belli (durmasa bile ara ara salak puan kayıpları durduracak bir şekilde), Arsenal zaten yok, Villa bir yere kadar. Anlayacağınız Manutd bu sene de alır ligi, Cr7'nin azmasına gerek yok.

Eşleşme ne olur derseniz (siz demeyin, ben dedim zaten), Inter'in daha avantajlı olduğunu düşünüyorum ben. Sebepleri mi?
1. Mourinho
2. Ibra denen hayvan.

Ne olursa olsun, kim kazanırsa kazansın, harika bir eşleşme olacağı kesin.

2 yorum:

Okan Çelik dedi ki...

Jose'yi severim.Fakat Manchester'ı daha fazla severim.Üzülerek söylüyorum ki maç tecavüzle sonuçlanacak.Manchester İngilterede 3-1,italyada 1-0 yenip üst tura geçer diyorum.Eğer olurda tutarsa nostradamus okan falan yaparız adımızı :P

L dedi ki...

okan, siktir git işine. türk taraftarlığı yapma. manutd nin hali ortada. salak adam. tecavüz diyo ya.