Troisi


Geçen haftasonu oynanan özetleri izliyorum, Gençler-Kayseri maçına geldi sıra. Lan bir baktım, eleman at koşturuyor. 3 çok güzel gol attı, daha fazlasını da kaçırdı, harika oynadı. Umarım bu performansı bir kereye mahsus, ve yanıltıcı değildir. Eğer öyle değilse, Cavcav bir mucizeye daha imza attı demektir. Bu seferki daha da önemli olacak, çünkü bu eleman Zimbabwe'nin Tandunga United takımından değil, babalar gibi Newcastle'dan alındı.
Daha önceki maçlarda da ufaktan dikkat çekmişti ama, bu maçta patlama yaptı. Umuyorum ki, bu patlama Kayseri savumasının zaaflarından kaynaklanan bir durum değildir. Yoksa boşuna heyecanlanırız çünkü.

Bir de bu söz ettiğim maçla ilgili bir not daha, maç sonuna doğru, bizim Troisi almış topu gene, o sırada Mehmet Topuz bayağı bir hışımla girdi Troisi'ye, ama erken farkedip yırrtı Troisi. Topuz'a yetmedi, bir daha daldı öyle. Yine sıyrıldı müdaheleden, ama kızdı o da tabii. Topuz'a doğru yönelince, o da "ne var lang" diyerek boğazına sarıldı çocuğun. Bu olay, benim için tam bir hayal kırıklığı oldu, bizim ne kadar umutla beklediğimiz, "şurda oynar, burda oynar abi" dediğimiz Topuz'un sinirsel olarak, tam bir Türk vatandaşı olduğunu üzülerek gördüm. "Sen benim takımıma nasıl 3 gol atarsın lan?" diye, adamın ayağını kırmaya girişmek... Mükemmel ya. Bundan sonra en ufak şekilde kaale almayacağım kendisini. Umarım bu hareketlerini mümkün olduğu kadar çok kişi görmüştür de, o "içerideki" Mehmet Topuz'u tanırlar daha fazla.

Bitirmeden de transferle alakalı 2 not:

1. Bizimkiler Troisi'ye "kancayı takmış". Kewell da tanıyormuş doğal olarak hemşerisi olduğu için, ve beğeniyormuş. Alırsak iyi olur sanırım da, bu bollukta...Bilemiyorum.

2. Nonda-Yattara takası gündemdeymiş. Aman...

2 yorum:

Alfredo dedi ki...

arkadaşın hedefi Messi ile Ronaldo ile top koşturmakmış.Hedefi büyük olan adamları herzaman severim.Bundan sonra takipteyim bu kendisini :D

L dedi ki...

onlarla oynamasına gerek yok, büyük oyuncu olsun yeter. sonrası teferruat zaten.