...

5 yorum:

Bahadır dedi ki...

:D :D: :D

Selocan dedi ki...

çok komik stara yakıştırırm be bu yazıları :D

ben bu adamı Galatasaray'a istiyorum kaç senedir taa realde bitmeye yüz tutmuşken sölerdim. şimdi de benficada yuvarlanıp duruyor 2 sezon 20 küsür maç sadece. Bence gelmiş geçmiş en yetenekli oyunculardan biridir abartısız. Tabi form durumu ne haldedir bilemem ama müthiş oyuncudur fenere gitmesin. Galatasaraya Reyes ve Marc Janko müthiş olur buradan sesimi duyurayım ve de pahalı değiller

L dedi ki...

ben de çok umutluydum ilk çıktığı dönem. ama şimdi yalama oldu. takımdan takıma. inşallah gidişatı düzeltir.

Cem Kalay dedi ki...

Birde bu gazetelerin internet sitelerindeki, altta yorumcular yokmu? Onlar daha komik :)

3 senedeir almıyorum spor gazetelerini, bloglardan ve resmi siteden takip ediyorum genellikle ve inanın bu işi, bu 3 kuruşluk gazetelerden daha iyi iyi yapıyor bu siteler :)

L dedi ki...

bir de öyle bir uçurum var bu ülkede.bir yanda hala fotomaç ve türevlerini okuyup ronaldinho gelecek sananlar, diğer yanda kaliteli futbol bloglarını takip edip, ne olup biteceği hakkında daha efendi gibi bilgiye sahip olan ufak bir kesim.
alev alatlı kaç sene önce bir röportajında "interneti tuzluk gibi kullanıyoruz" diyordu. aynen öyle işte.