Gs Formaları

Bilmiyorum müdavimimiz var mı da, az-çok buralarda gezinen, benim forma delisi bir adam olduğumu görmüştür. Bir de Gs sevgisi girdi mi işin içine, daha farklı oluyor. Olabildiğince yansıtmaya çalışıyorum bu merakımı burda.
Demin yine formalarla ilgili araştırma halindeyken, gariptir, o kadar blog görmemize etmemize rağmen hiç denk gelmediğim bir bloga tosladım:Galatasaray Formaları

Hep sorardım kendime, bu işlerle bu kadar tutkuyla ilgilenen var mıdır filan diye;benden daha beteri varmış da, haberim yok. Takdir etmekle kalmadım, hayran kaldım. Sadece merakla kalmamış abi, almış da. Görünüşe bakılırsa, hayvani bir Gs formaları koleksiyonu var.
Düşünsene, adam kendi formalarının resmini çekip koyuyor bloga. Ordan burdan değil. "Gıpta etmek" denen şeyin ne olduğunu, tam olarak bugün anladım.

6 yorum:

Selocan dedi ki...

Benim gibi Galatasaray Forma merakı insanların çok olduğunu tahmin ettiğimden 3 ay önce düşündüğüm bir fikirdi bu blog çünkü bu kadar şey arasında düşünülmemiş bir eksiklikti bence. Az çok kendi bildiklerimle biraz da yardım alarak amatörce bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Her türlü GS Forma tarihi ile ilgili bilgiye ve görüşe de ihtiyacım var :D bilenlerle birlikte devam ettirmek istiyorum ben o kadar şey bilmiyorum yardım almadan bir yere kadar:D.Çok teşekkür ederim paylaştığın için ve ayrıca yazdıkların için..

L dedi ki...

rica ederim hocam. ben teşekkür ederim. yani nasıl bi benzetme yapsam bilemiyorum ama, bu blogun benim açımdan ne kadar mühim olduğunu anlatamam sanırım.

ben her türlü yardıma varım bu konuda. forma analizleri, doğru-yanlış tercihler, renk meseleleri, forma tarihi vs. her türlü.

ayrıca zaten sen buraya yorum yazmasan, ben bir şekilde ulaşacaktım sana.

Selocan dedi ki...

ustam bana mail adresini gönderirsen blog için olanı sana yazarlık teklifi atayım sen de bildiklerin yaz çok sevinirim. eminim zaten ben den daha çok şey biliyorsundur sen de hem paylaşmış olursun. kabul edersen tabi.

Selocan dedi ki...

bu arada gsforma_selocan24@hotmail.com

L dedi ki...

seve seve.

valla hocam, bu kadar gs forması sahibi olan birine karşı, öyleysem bile, ben daha bilgiliyim demem yani, onu söyleyeyim:)

ben elimden geldiğince katkı yapmaya çalışırım, zaten senin blogun formatına uygun birkaç yazım da vardı blog arşivinde sanırım. o tip şeyler yazarım.

Selocan dedi ki...

Kibarlıktan kırılmışız amk :)