Totales


Sağdakini eminim bi' yerlerden tanıyorsunuzdur;gelmiş geçmiş en büyük futbol insanı, dün ağzınız açık izlediğiniz Barcelona'nın yaratıcısı, büyük insan Johann Cruyff.
Ama diğer ikisi daha bir yabancı gelebilir, tanıtalım.
Soldaki, Cruyff'ün Ajax, Barcelona ve Hollanda Milli Takımı'ndaki en büyük yardımcısı, futbolun Scottie Pippen'ı, Johan Neeskens.
Ortadaki ise, Fifa tarafından "yüzyılın teknik direktörü" seçilen, 74 Hollanda, Cruyff dönemi Barcelonası ve 88 Avrupa şampiyonu Hollanda takımlarının mimarı, Rinus Michels.

Bunlar, Total Futbolun sırayla, dayısı, dedesi ve babası. Çocukları ise aşağıda...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne totali usta. İç saha maçında iki forvetle çıkabiliyon mu ondan haber ver yemişim totali. Go Home Rijkaard.

Geçenlerde Sky Turk'teki Total Futbol programında 5 kişi heyecanla Galatasaray'ı konuşuyorlardı, bayağı uzun konuştular; Sabri'nin nasıl adam edildiğinden falan bahsettiler. Bir mail geldi, aynen şöyle diyordu: "Oldu olacak programın adını da Galatasaray yapın." Böyle hayvanoğlu hayvanlar için total futbol falan önemli değildir, bizim neyimize güzel futbol? "Rijkaard'ın, Neeskens'in İstanbul sokaklarında dolaştığına inanamıyorum" diyor Ali Ece, mail gönderen öküze bak bir de. İki gün sonra Evert Jan Derks'e de söven çıkmazsa adam değilim.

L dedi ki...

abi ali ece'nin söylediğine benzer bir gerçek diyaloğu biz koymuştuk bloga, bilmiyorum okumuş muydun. ben de inanamıyorum olanlara hala. o adama da sövecekler, o da malum. bak hıncala. haketmiyoruz da aslında, neyin yüzü suyu hürmetine o adamlar burda, bilemiyorum. umarım olabildiğince de kalırlar. ama tırsıyorum, bi sabah açıcam neti, pat, raykard gitti. kendimi hazırlıyorum buna ciddi ciddi yani.

Selocan dedi ki...

Bu 2 resimdeki 5 kişinin futbolla uzaktan yakından alakası yoktur. Hiçbiri anlamaz, bilmez. Futbolu bilen esas oğlan Hıncal Uluç'tur.

L dedi ki...

hıncal uluç modern futbolun yaratıcısıdır.

Adsız dedi ki...

O dediğin diyalogu kaç kişiye okuttum ben bir bilsen.

L dedi ki...

ha pardon ya, sen yazmıştın di mi sonradan yorum o posta. hatırlayamadım bi an.