4

Ne de güzel berabere kaldık değil mi? "Derin analizler"i abilerimiz yapsın, benim 4 notum var.

1. Futboldaki en önemli mevkii, defanstır. Savunmanın öneminden değil, şimdi ayrıntının önemi yok.

2. Futboldaki en sakat skor, 1-0'dır. Tasdiklendi bir kez daha.

3. Hınca Luluç, senelerdir hep Fatih Terim için filan, "yardımcısı yok doğru düzgün, ona yardım edecek, ona katkı yapacak, onunla kavga edecek adam yok yanında" diyordu. Acaba Neeskens vakasına ne diyordur? Yazdıysa okumadım. Raykard'a sallamalarını biliyorum bir tek.

4. Tribünde tezahürat işini yürüten kesim, Nevizade Geceleri'ni söyleme hususunda bir karara varmalı. Geçenlerde bir maçta ilk yarıda söylendi. Bu kez de galibiyet garanti değilken söyleniyordu ve, tezahüratın orta yerinde lank diye golü yedik. Adam gibi iş yapmazsan, sonra böyle tıkarlar ağzına.

0 yorum: