Formalar Falan


Efenim bugün şöyle bi'şey geçti elimize. Daha önce EPL takımlarından bazılarını da bulmuştum ama, Barça'nınki de lazımdı ve iyi oldu bulduğum.
Ama burda hatalar var. Ayrıca benim için düzeltme de var. Düzeltmeden başlayalım.

Dün şu postta sorduğumuz sorunun cevabı bu resimde var. Bu tabloya bakınca, o kırmızı formanın, away olarak yapıldığını görüyoruz. Zaten diğer türlü de çok mantıklı gelmiyordu ve ben de şüpheyle yaklaşmıştım.
O değil de, formayı yapan marka aynı şablondan bi' ton forma kakalamış Katalan dayılara o dönem. Aynı bizim 02-03 gibi.

Hatalara gelelim.
Öncelikle, çapraz şeritli lacivert, 03-04'te değil, 02-04 arası giyildi. Kanıt olarak da, bu formanın hem eski logolu, hem de yeni logolu versiyonunun olmasını gsterebiliriz. Nitekim yeni logo, 03-04 başında tanıtıldı.
Açık mavi, 07-09 arası giyildi. Çok eski değil, geçen sene de kreasyonda olduğunu ve Shakhtar maçında giyildiğini hatırlayabilirsiniz.
92 Ş.K. Kupası finalinde giyilen turuncunun neden "1991" olarak sunulduğunu anlamadım.
Aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi, 92'de bu forma giyilmiştir. Yani kısa süreli bir forma filan değil, 91-92 yazabilirlerdi.


Bu tabloda ayrıca, şu anda az kişinin hatırladığını düşündüğüm 01-02 üst mavi-alt bordo forma da var. Bu formanın hatırlanması kolay aslında, çünkü 01-02'de Cl'de 2. gruplarda evimizdeki son maça Barcelona'ya elenirken, onlar bu formayı giymişti. Zaten çok az giymişlerdi normal olarak. Biz Galatasaray'a kızıyoruz düz forma gelince, onlar delirmiştir eminim.
O formanın da efendi gibi bir resmini bulmak lazım.

0 yorum: