Not Falan


Dün geceden bi'kaç not:

-Ertem Şener'den geliyor, Real-Milan maçı başlarken:"Erken finale hoşgeldiniz!!". Bir de kendisi bıyık bırakmış güzelce. Pek yakışmış...

-Bana birisi şu oyuncuların neden hala daha büyük takımlarda olmadığını söylesin:Mandanda, Akınfeev, Agüero, Adler, Srna ve Neuer. Hatta Gourcuff.

-Mesela bakın, şimdi sadece skor bazlı takip eden insan olalım. Böyle bakarsak, Zürih'in San Siro'da Milan'ı 1-0 yenip, Velodrome'da Marsilya'dan 6 yemesi anormal gelir, değil mi? Ama maçları izlerseniz, ya da o da olmasın, özetleri izlerseniz bile niye böyle olduğunu anlarsınız. Milan o maçta 45 tane gol kaçırdı, 32 tane direği vardı, bin tane gol kaçtı. "Olmazsa olmuyor" tipi maçtı yani. Futbol böyle. Yüzeysel bakarsan bi' sikim anlamazsın. O yüzden sadece skorla takip etmek filan sakat işler. Yetmiyor.

-Gerçekçi insan sevilesidir abi. Çaktırmayacaksın böyle, o andaki düşünceni, tepkini sergileyeceksin. Casillas bu konuda harika bir adam. En güzel örneğini de dün gördük belki. Ronaldinho'nun penaltısından önce. Sağ çapraza doğru dönüp, kafasını 2 yana salladı. Bunu yapıyor, çünkü hem karşıdakinin kim olduğunu biliyor, hem de o adam belki de kariyerinde en çok canını yakmış kişi. Bazıları gibi "Ronaldinyo bitti abi yeaa" yapmıyor yani, biliyor mevzuyu.

6 yorum:

SsemihH dedi ki...

zurich marsilya maçının özetinde zürich'in bariz ofsayttan yediği bir gol vardı ve aynı şekilde zurichli bir oyuncu ceza sahası içinde kaleciyi geçmesine rağmen arkadan marsilyalı bir oyuncu zurichli oyuncuyu rahat 1 metre havaya sıçrattı yerden kayarak :)
hakem bunları es geçti ve maçın kırılma anları olarak nitelendirilecek anlardı bunlar benim gözümde.
yani maç o pozisyonlarda gereği yapılsaydı eminim çok farklı olurdu. daha sonra zurich'in direnci kırıldı ve son dakikalarda baya fark yediler. Hakemin bu kararını görünce acaba Platini'nin etkisimi demekten kendimi geri alamadım. yada bu benim bizim ligdeki hakemlere şüpheci gözlerle bakmam yüzünden içimde oluşan bir paranoyak :D
yakında collina'ya bile çamur atabilirim bu gidişle :)) bünyamin uyurgezer sağolsun :D

L dedi ki...

o bünyamin yüzünden yakında futbol bile izleyemeyeceğiz. ekran karşısında tırsıyorum resmen herifin tipinden. yakında annemle izlemeye başlasam iyi olur maçları.

ben de gördüm o pozisyonları da, mesela o dediğiniz 2. pozisyon temiz gibiydi :)

Selocan dedi ki...

Casillas ve kafa sallama tespitin süper. Benim de dikkatimi çekmişti izlediğimde. Dünyanın gelmiş geçmiş en yetenekli oyuncusudur Ronaldinho. En iyi değil belki şuan, ancak hala en yeteneklisi...

L dedi ki...

abi onu ben de söyledim uzun süre. belki hakkaten öyle. ama bu konuda en büyük rakibi de şu an faal maalesef: messi.

Selocan dedi ki...

Tartışırım abi. Yetenek başka bir şey. Ronaldinho saf yetenek, Messi de ise Barcelona parmağı var. Bak tekrar diyorum sana, hangisi daha iyi topçu dersen tabi ki Messi. Ama yetenekli kim dersen ne CR9 ne de Messi. Ronaldinho. Hatta yetenek olarak CR9 bile Messi'yi geçebilir. Kızma he bu dediğime :)

L dedi ki...

valla ben de tartışırım da maç başlıyor dur şimdi :)