Orl-Tor Notlar


-Daha sadece benim izlediğim ilk maçları, onlar için de sezonun 3. maçı ama, sanki burada olmayacak. Hido için yani. Veya olsa bile, Magic'teki gibi olmayacak. Calderon filan...

-Bargnani gitsin Benetton'da filan oynasın. Bir de çocuğu 5 oynatmıyorlar mı.

-Şöyle bir bakınca olmaz gibi ama, ben Toronto'nun yedek kısalarının yeterli olduğunu düşünüyorum.

-Kaan abi aracılığıyla Bill Simmons'dan:"Bir oyuncunun boynunda dövme varsa, onun akıl sağlığından şüphe edilebilir". Katılıyorum. Örneklere de bakılabilir bu hususta.

-Ulan Matt Barnes kadar çok oyun profiline uygun takımda şans bulan adam var mıdır acep. Suns, Warriors, şimdiki Magic... At anasını satıyım, başka iş yok. Bulduğunu at.

-VC, Lewis ve Pietrus'suz Magic böyleyse, onlar gelince ne olur bilmiyorum. Mesele karşıdaki takımın Toronto olması değil-daha güçlüsü de olur. Ryan Anderson ve Matt Barnes gibi 2 sisteme cuk oturan 2 adamın alınması çok mühim iş. Daha J-Will'ide var da, neyse.

-Magic bir ara Nelson-Pietrus-Carter-Barnes-Lewis gibi bir beşle çıksa ne güzel olur lan.

-Dwight Howard süperstarsa, ben de...

-Bizim sunucu dayılar Hido'yu kollayıp övmeye çalışıyorlar, tamam ama, bazen aşırıya kaçabiliyor. Bugün de yaptılar.

-Hido'nun Kanada ellerine gelmesindeki en güzel yan, Raptor gibi gırgır bir maskotu sıkça görecek olmamız. Sempati toplayan Nba takımı olmanın yolları 1:Komik ve hınzır maskotun olsun hacı.

-Bir ara Jason-Johnson-Redick-Bass-Gortat beşi vardı. Çok ilginç. O değil de Bass de çok iş yapacak la(n).

-Belki ortada basketbol filan olmuyor, kaos vs. ama, 3. periyodun sonunda bana 3 haneli skoru gösteren takımın/maçın gadasını alırım arkadaş.

-Kağıt üstünde bakınca Nelson-Redick-Barnes-Anderson-Howard çok matah bir 5 gibi görünmüyor ama, sistem çok şeyi değiştirebiliyor işte. Çok garip.

0 yorum: