Sözkesen

Maziden resim. Maçın kimle olduğunu hatırlamıyorum ama, Murat Sözkesen'in maçın tek golünü atıp, resimde gördüğünüz gibi büyük hırsla sevindiği, ve 1-0 kazandığımız bir maçtı. Kafayla atmıştı golü. O sene yolu Galatasaray'a kısa süreli düşüp sonra kaybolanlardan sadece biriydi M. Sözkesen. Umutluyduk ondan ama, bizde bulunduğu sürenin önemli kısmı sakattı yanlış hatırlamıyorsam. Yaptığı tek ve çok büyük katkı da bu goldü. Zaten o sezon kazanılan, bir nevi "imece usulü şampiyonluk"tu bizimkisi.

Edit:Maçın Malatyaspor le olduğunu hatırlatan Kanguru ve Vakilnchuk'a teşekkürler.

5 yorum:

kanguru dedi ki...

Yanılmıyorsam Malatyaspor maçıydı. Murat soldan gelen topu kafayla köşeye yollamıştı.

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Malatyaspor maçı.Kafayla atmış,sevinirken tellere tırmanmıştı.Şanssız adamdı,eşini filan kaybetti genç yaşta.Bize kiralık gelmiş,sonra yine Bursa'ya dönmüştü,bir daha da dikiş tutturamadı...

O sezon Murat'la birlikte Erhan Namlı,Mbo Mpenza,Pavel Horvath,Robert Sphear,Radu Niculescu,Jersson Amur Gonzales gibi adamlar az şans bulan garip transferlerdi,Gonzales hiç oynamamıştı tabii..En faydalıları sanırım ligde 2 şampiyonlar liginde 1 gol atan Radu olmuştu.Mpenza-Horvath-Sphear Jardel karşılığında gelmiş ve sanırım sadece 1 maça çıkmışlardı.Erhan Namlı'da az bir miktar oynadı ve niye alındı,ne düşünüldü hiç anlamadım.O da kiralıktı.

O sezonu hatırlayınca bir nevi çoştum,yazdıkça yazdım kusura bakmayın.Harbiden enteresan sezondu...

L dedi ki...

çok sağolun hocam bilgi için, ekliyorum hemen.

harbiden 01-02 sezonu böyle ciddi araştırılıp hakkında kitap yazılası filan bi sezon. şansa gs dergisi de o sezonun sonunda başlıyor yayın hayatına. o mesela kolaylaştırırdı biçok şeyi.

sözkesen'in başına çok iş gelmiş yav, öyle böyle değil.

ne kusuru abi, istediğin kadar.

müşkülpesent dedi ki...

2001-2002 sezonunda istediğin merak ettiğin şeyleri sorabilirsin bana o yıl eski açığa geçerek orayı canlandırma planımız başlamıştı ve üni yi kurmuştuk sezon da tam bir acıların sezonuydu bir çok şampiyonluk gördüm ama o yıl yaşanan çok manidardı.

maç da arkadaşların dediği gibi malatyaspor maçı. hatta o maçta eski futbolcumuz norman mapeza zor anlar yaşatmıştı bize gol de onun bir anlık hatasından yapılan ortayla gelmişti

L dedi ki...

sağolun. eminim soracak bi sürü şey çıkacaktır.

gerçekten o sezon böyle mazlum bir sezondu, ne bileyim şampiyon olduk o sezon evet ama, hiç öyle gibi gelmez bana. çok acayip.