Shaq'ten inciler


Basın toplantısından birkaç anektod;

* Annemi aradım hemen takastan sonra. "Anne," dedim, "Benimle alakalı konuşuyorlar her yerde. N'apayım?" Annemin verdiği cevap basitti. "De ki onlara; Beni ben yapan 'biz'iz." (Ömer Baba vari bir söz)

* Benle yada bensiz, Suns çok iyi bir takım.

Gelen bir soru üzerine;
*Steve (Kerr) bana artık rap ve film yok dedi. Bakacağız. Şaka şaka, yok artık rap yada film. Ama bakarsın Notorious (B.I.G.) hakkında bir anma şarkısına katılırım. Fakat daha çok odaklandığım, iki sene daha yirmişer milyondan kırk milyon doları cebime koymak. Şaka Steve, bakma öyle.

-Depo'da ne kadar benzinin kaldı Shaq?
* Daha benzinciye gitmedim, kırmızı da yanmıyor. Daha var, kafanı yorma.

-Sence kariyerine beşinci yüzük gerekir mi?
*Altıncı da gerekir. Sorarlarsa en çok yüzüğü olan kimdir diye, Bill Russell derler, 11, onu kimse geçemez zaten. İki derlerse Michael Jordan, Magic Johnson, 6şar derler. Ben 6'yı alırsam öne beni koyarlar. "350 poundluk bi' adam vardı, O'nun 6 yüzüğü vardı," derler.

İlahi Shaq. Güldürdün yine.

0 yorum: