1-2


Maçları izlemedim ama, yorum hakkına sahibim. Bu kadar da çirkefim.
Bir kere sırf Top 10'ları izleyerek söylüyorum, Bu Paul'le işimiz var. "işimiz var" derken sadece Spurs'ü kastetmiyorum, tüm lig. Bu adam daha 3. sezonunda. İnanması güç. Lebron için filan da geçerli bunlar ama, Paul akıl almayacak bir hızla "evriliyor".
3. maçı aldık yarabbi şükür. Az önce kalktım pc'yi açtım, Nba.com sayfası açılırken nasıl tırstım bilemezsiniz. "Son şampiyon, yıllar sonra Play-Off yüzü gören Hornets'e karşı 3-0 mağlup durumda...". Neyse ki olmadı.
Parker ve Manu çılgın atmış, 31'er sayı. 5 oyuncu çift haneli sayılarda. New Orleans'ta sadece 3. Paul 35 sayı 9 asist.
Td (tabii ki) kendine gelmeli. Duyduğum, Chandler'ın onu çok iyi savunduğu. Ama o da Duncan yani.

Diğer tarafa geçelim;Lebron evinde kendine gelmezse, Cavs süpürülecek. Olmasını isterim aslında, ya takımı adam ederler, ya da Lebron "eeh sikerim lan" diyip ayrılır. Yazık artık yeter ya.
Gerçi kendisi de 2 maçta toplam 8/42 attı. Şanssızmış biraz da. Görünen 4-1 filan Celtics. Bir de son not:Szczerbiak'a Cavs forması hiç mi hiç yakışmamış. Bazı oyunculara bazı formalar zerre oturmuyor.

2 yorum:

Haketo Zaman dedi ki...

abi şu paul'un turnike adımlarken fake atıp duncan'ı havalandırdıını gördün di mi?.. ne kadar büyük oyuncu olursa olsun, şu duncan'ın posterlere çıkması inanılmaz zedeliyor adamı ha. benim odada bile şahsen 3 tane posterde birisi duncan'ın üzerinden geçiyo.

L dedi ki...

gördüm gördüm de, o hareketleri yapanların kazandıkları yüzükleri toplasan 4 yapar mı...