Final


Evet, kapışmanın ikinci ayağı geldi. Manutd bunu da alırsa Ronaldo bütün yaz alem yapar sanırım, Nani ve Anderson'u da alıp. Euro 2008 de var tabii arada.

Alakasız şekilde başka bir kısma sıçramak istiyorum.
Sevdiğimiz bir arkadaşımız var, Artuğ. Kendisi geçen yazılarımın birinde "Ya manutd ligi aldı, çelsi de cl'yi alsın" deyişime "alınmış". Bana çemkirdi. Bir kere bu işlerde bu kadar hassas olunmamalı. Öyle olsa, ben fb'lilerin ettiği küfürleri duymayayım diye maçlara da gitmeyeyim. Artı zıt görüşleri de hazmedebilmelisin. Kendi bilir. Neyse, işte diyor ki "tarasız basın istiyorum, olmaz böyle".
...
Biz Ntvspor değiliz, Sporx değiliz. Akşam spor servisi değiliz. O, benim cl finali hakkında ufak bir tahminimin de içinde bulunduğu bir yazıydı. Bizim objektif olmak gibi bir zorunluluğumuz yok(çünkü bir bloguz), dahası o yazı ayrıntılı bir analiz de değildi. Basit bir istekti sadece. Bebekliğe lüzum yok ki yani. "Manutd'liler ibnedir" filan demedik.

Chelsea bir nevi evinde oynuyor tabii. Terry'nin yokluğu çok sakat. Onun dışında maç hakkında şöyle olur, böyle olur demek istemiyorum. Tek isteğim zevkli olması/geçmesi. Penaltılara kalmasın, çok kalp krizi vakası olur. Başta Artuğ.
Resim de Flying Dutchman'den. Daha iyisi olamazdı...

2 yorum:

Haketo Zaman dedi ki...

abi, ki o yazı diğerlerine bakıldığında "objektif" bölümüne girebilecek bi' yazı. Artuğ'a söyle abartmasın.

L dedi ki...

Artuğ
...
neyse, e abi aynı yerden bakmıyorlar ne yapalım.