İğrenç Formalar 8


Arkadaş bizim de bir göz zevkimiz var ya. Ne bu.
Bordeaux-Roma maçının özetini izliyorum, gözüme bir gariplik çarptı:Bordeaux formasının ortasında böyle pembe bir bölüm vardı. Dedim benim öyleme geldi herhalde, hastalığın da etkisiyle.
Sonra resmi sitelerinden doğrulayayım dedim şüphemi, o kadar da sıçmış olamazlar diyerek. Ama maalesef... O hatayı yapmışlar. Neyse ki 1. formaları değil, ki ben başta öyle sanmıştım. Bu sezonki 1. formaları da çok şık. Ortadaki "V" her zamanki gibi değil, yenilikçi bir tasarım denemişler, güzel de olmuş. Ama bu... Bilmiyorum ne diyeceğimi.
Ne Bordeaux'a saygım kaldı, ne ortadaki o "V" ye sempatim. Neredeyse Gourcuff'a olan saygım bile bitti ulan! Bu ne! Kimin aklına geldi bu pembeyi sokmak. İğrenç.
Hepsini bıraktım, bu "pembe" girişimi, takımın esas forması üstünde deniyorlar. Lan hadi deplasman forması olur filan, istersen pespembe yap. Ne olacak. Bu yapılanın, bizim parçalı formanın ortasından böyle yeşil bir şerit geçirmekten hiçbir farkı yok. Umarım taraftarın tepkisi olmuştur. Gece gece gözümüzü siktin attın Puma.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Kia reklamının kırmızısıyla gitmemiş. Yoksa fena olmazmış hani.