Kapıl

Şu "karı-kız" ayağına kılık, saç-baş değiştirenler gerçekten çok komik oluyor. Şu "modern görünmeye çalışan kıro"lar ayrı. Onlar ayrı rezillik. Ben biraz daha "normal" olanları söylüyorum.
Demin tanıdığım bir elemanın resimlerine bakınıyorum. Maksat sosyolojik analiz.
Şimdi bu genç, "gangsta" takılıyor, veya takılmaya çalışıyor. Gangsta'lıktan anladığı da, biraz bol giyinip, arkadaş arasında çektirdiği resimlerde işaret parmağıyla makineyi göstermek-o poz apayrı bir yazı konusu ya, neyse.
İlerliyorum resimlerde, bir de ne göreyim! Amanın! Olabildiğince dar bir kot var elemanın altında. "Davayı satmış" anlayacağınız. O anda da hani belli, kızlar filan var, dışarı çıkmışlar.

Şimdii, "bana ne" değil mi elemanın giydiği kottan, yaptığı şeyden. Değil amına koym. Sapına, köküne kadar da ilgilendirir beni. Çok kızdırırsanız da gider döverim. Öhm.
Burda mesele şu;bu benim etrafımda da oluyor bu tip dönüşler. Kimse kimsenin yaptığına karışamaz, ama bunu da sadece birtakım zevkler uğruna ve, yıllardır savunduğu, arkasında durduğu şeyleri saniyesinde geride bırakarak yapıyorsa, bir yerlerde sorun var demektir.
Ol abi, dönek ol, tiki ol, emo ol istersen, git kestir transseksüel ol. Ama iki günlük zevk için, bir kıçıkırık kız için salak salak işler yapma. Sevdiğin, istediğin şeyi yap. Etrafın zorlamasıyla saçını havaya dikme;arkadaşın giydiği için göt çatalının altında başlayan pantolon giyme;millet yapıyor diye, "anadolu çocuğu" diye geçinirken, birdenbire göğüs kıllarını kestirme;sana tamamen tersken, etrafta duyuyorsun diye rap dinleme. Yapma amına koym. Sonra gerisi de geliyor, kayıp gidiyorsun. Bu işler ufak şeylerle başlar, ne olduğunu anlamazsın bir bakmışsın hayatın kaymış.

Ha evet, ben bunlardan şikayetçiyim, ama maalesef ki bu tip manevralar hakim günümüz gençliğine. Yüzde beşi bile kendi zevkleri-istekleri-düşünceleri yönünde ilerletmiyor kendisini. Hep "dışarıdan". Sonra sen bunun "birey" olup ülkesine, çevresine, dünyaya" hayırlı" bir şeyler katmasını bekliyorsun değil mi? Yarrak katar.

Böyle şeyler de işte, anca benim gibi salakların kafasını meşgul eder. Ulan, yapan adam farkında değil, onun umrunda değil. Siktir et. Ama işte...

0 yorum: