Yalan

Blog var bir tane. Komedi diyesim var, diyemiyorum. Öyle bir hayat yaşıyor ki blog sahibi, "hayatım roman" klişesi az kalır, sıfır kalır. Habire "ağır" olaylar, tantana, gitme-gelme, büyük şeyler yaşama. Ulan bir günün de, sabah (bu öğlen tabii) kalkıp, evde salak salak tv izleyip, sonra gidip arkadaşlarınla "takılıp", ardından büyük gençlik rutini "2 bira patlatıp" eve gidip zıbararak geçmez mi ya? Ha diyeceksin o zaman o blog niye orda. Öyle yaşasa/yaşamak istese niye blog yazsın. Yalan Rüzgarı takip eder gibi her gün girip, okuyup gülüyorum. Kesinlikle inanmıyorum orda yazanların gerçek olduğuna. Şuraya yatırıp ziksen, gene ikna olmam. Daha önce bu "bugün ne bok yedim" blogları hakkında söverken, "onlar yaşamak istedikleri hayatları yazıyorlar" demiştim. Pek de güzel demişim. Linkini sağ tarafa koyacağım, ama isim vermiyorum. Farkeden eder zaten. Girin, siz de eğlenin. Onun muadillerini de zaten orada yorumlardan isimlerden bulabilirsiniz. Ulan ne kadar çok kişi var böyle "yalan hayat" yaşayan.

7 yorum:

miracsaral dedi ki...

Ya valla ben hangisi olduğunu anlayamadım. Böyle tipler çok var yani. Kendim dahil bir ton kişiden şüphlendim şimdi :)

L dedi ki...

sen değilsin emin ol. çok merak eden varsa da, hepsine bakar bulur.

Panda dedi ki...

camillayı kasdettiğinizi sanıyorum...

L dedi ki...

belki. belki de değil.

L dedi ki...

hocam helal olsun valla, hemen kendince ispiyon di mi. nerden biliyosun o olduunu da, hemen yetiştirdin? e tabi, yaranmak var işin ucunda...

Panda dedi ki...

benim kimseye yaranmak gibi bir amacım yok...öyle bişi olsa yorum kısmına "ayy ne kadar doğru yazmışın ayyy seni nede çok sefiyom hacı cici blabla" yazmak daha kolay ve etkili olurdu..ayrıca ben camillayı ne takip ediyorum ne biliyorum..ne için yaranacağım?sadece hakkında söylenilen şeyleri bilmesi lazım diye düşünüyorum...o olduğundan eminim çünkü tüm verdiğiniz linklere tıkladım..onun dışında kendi hayatını yazan yok..

L dedi ki...

öyle olmadığına sevindim. ayrıca, farzedelim ki kastettiğim kişi o, ben gizli bir şey yapmadım. kimsenin arkasından da atmadım. ulaşan okur.

ve hayır, onun dışında da orada kendi hayatını yazanlar var.