Bok 2

Tabii ki çok beğenildiği için seriye filan başlamadım. Sadece denk geldi. Dünküne benzer bir hikaye ortaya çıktı, ben de sıcak sıcak anlatayım dedim.
Bu yaz tanıdığım bir dişi insan. Bizim elemanlar vasıtasıyla tanıdım. Aralarından bir tanesi yazıyordu ona, sonra olmadı falan fişman. Biz de o arada tanıştık tabii, doğal olarak aynı ortamda bulunuyorsun.
İlk izlenimim onla ilgili, olumluydu. Ne bileyim, pek kendi gibilere benzemiyordu, efendi gibiydi.
Bir gün yine aynı ortamdayız. Bir yabancı isim söylediler bizimkiler, takıldılar kıza. O arada kız, uzaklaştı masadan;sahildeyiz böyle, az ileri gitti kumsaldan. Az biraz telefonla konuştu.
Sonra bilgiler geldi bana dağınıkça:bu kız Myspace'den bir zenci elemanla tanışmış, onla muhabbeti kurmuş, eleman için yanıp tutuşuyor. Deli oluyor. Emin olun herifin sikinde değildir.
Ben şaşırdım ilk baş, dedim nasıl "oloyor" bu. Sonra kızın kaypaklıklarını gördükçe daha da normal göründü gözüme. Bayağılıklar diyelim, basitlikler.
Ve son safha:geçenlerde bir arkadaşın(ona A diyelim), uzakta oturan bir arkadaşın buraya gelme meselesi oldu. Onunla beraber bir arkadaş daha gelecek(buna da B diyelim). A ve B ile konuşuyoruz böyle, kızın lafı geçti sonra. B de söz etti ondan. Ve onun, normalde kızla alakası yok. Ayrı elemanlar bunlar. Ama A onu tanıyor, bu da bir şekilde muhabbet kurmuş;dedi ki "Abi, o kızla birlikte gelicem vs.". Öh dedim, sen ne ara filan. Hemen "ayıpsın" havaları çekti. İyi dedim, aferin.
Kısa süre geçti. Gaydırıguppak hesabımla Feysbuk'ta geziniyorum. Resimlere yorumlar falan, gırgır. Bir tanesinde takıldım, metrelerce muhabbet uzamış. Hızlıca okumaya çalıştım, bir de ne göreyim...
Şimdi bu resimde, demin bahsettiğim 2 arkadaş var. Biri de zenci;yani "B". Yerli zenci. Bu salak kız, bir şekilde muhabete katılıyor, ilk tepki zaten "zencilere bayılırım" filan. Bizimki de ışığı görmüş, üstüne atlamış tabii. Öyle şaka-gırgır götürmüşler, sonra da bizim piç ayarlamış filan. Bir resim ve farklı renge sahip olmak, "vermek" için yetebiliyor kimi zaman demek ki.
Ben burdaki olanların hangi birine şarlayayım? Hangisinin, hangi yaptığına söveyim?
Bunlar da yeni neslin en normallerinden ikisi ha. Hadi, şimdi geleceğe güvenle bakabilirsiniz.

4 yorum:

Zoma dedi ki...

Bir şey anlayan beri gelsin. :) Tek anladığım olayda bir zenci ve salak bir Türk kızının olduğu. Zenci->Türk kızı yani.

L dedi ki...

çok mu karışık yav?

Zoma dedi ki...

o arkadaş, bu arkadaş, diğer arkadaşlar şeklinde özneler olunca olayda karıştı her şey bende. :p

L dedi ki...

:)
tamam o zaman biraz daha açık yazmaya çalışıyım