"Klinsmann Adam Değil"


Başlığı "Ahmet Çakar ağzı" ile yazayım dedim, zira tam bu lafın cuk oturacağı bir vaziyet var.
Futbolculuğu ayrı konu ama, milli takım hocalığı süresince filan, ısınamadım bu adama ben. Hiç "futbol adamı" duruşu yok. Gollere sevinçleri de, Abramoviç tarzı işadamlarının gollerdeki yapay-beceriksiz sevinçleri gibi. Almanya milli takımına da çok katkısı olduğuna katılmam asla.
Maçı izlemedim fakat, bu yukarıdaki düşüncelerimin az-çok doğru olduğuna dair bir kanıt yine de sonuç:2-5.
Allianz Arena'da dakika 59, ve durum München aleyhine 0-5.

Bir belirsizlik var;sahaya çıkan München kadrosu 3-5-2 gibi. Eurosport'taki diziliş de o. Ama şöyle bir şey var ki, Demichelis ön libero da oynayabiliyor. Acaba onu mu dikkate almıyorlar, ya da cidden mi 3-5-2 oynuyor München(mesela haftaiçi Gs de böyle kadroyla çıktı, ben normal sistem zannederken, 3-5-2 oynadılar). Eğer öyleyse, Klinsmann'a daha da söverim/sövülür.
Umarız düzelir Bayern.

Bir dipnot:Bremen'in dörtlüye bak hücumda;Diego-Pizarro-Rosenberg-Özil. Mesut çok feci geliyor.

Bir tane daha:Bayern'in 4 oyuncusu sakat. Ve bakın kimler:Hamit,Ribery, Sagnol ve Klose. Takımın "kolu-bacağı" olan adamlar yani.

2 yorum:

Zoma dedi ki...

Yok, bildiğin 4-4-2 oynadılar.

Lell-Lucio-Van Buyten-Lahm

Schweinsteiger-De Michelis-Van Bommel- Ze roberto

Podolski-Toni

L dedi ki...

teşekkürler bilgi için.