Dwyane Tyrone Wade Jr.


Dwyane bu akşam da Chicago karşısında Miami'nin iki uzatma sonunda 130-127 kazandığı karşılaşmada 48 sayı- 6 ribaunt- 12 asistle oynadı. İlk yarının sonunda korna çalarken havada olup içeri süzülen bir üçlüğü ve normal sürenin sonunda beraberliği sağlayan üçlüğünden söz etmeyeceğim. Son hücum abi, 127-127, top Bulls'ta... Diyoruz ki "atamasalar da 3. de zaten alırız, içeride oynuyoruz." Tam bu sırada, 4 saniye kala, çıkıyor sahneye Tyrone. Topu John Salmons'tan çalıyor, ilerliyor... Üç sayı çizgisinin gerisinden dengesiz bir üçlük... Ve... "He's done it! What a Wade!"

Erik Spoelstra üç post önce bizim söylediklerimizi şöyle tekrarlıyor:

"Eğer Bay Dwyane Tyrone Wade Jr. bu sene gerçekten MVP için en önemli aday olarak görülmüyorsa, onun daha başka neler yapmasını beklediklerini bilmiyorum."

4 yorum:

Zoma dedi ki...

Abi ben mi yanlış görüyorum, formanın üzerinde EL HEAT mi yazıyor? Araplar mı aldı Miami'yi? Çok mu uzak kalmışım NBA'den?

Haketo Zaman dedi ki...

Abi NBA'de her sene iki hafta "Latin Haftası" diye olaylar var.
"El Heat","Los Lakers","Los Spurs" gibi şeyler de oluyor formalarda. Takım hala aynı grubun, sadece NBA'in bir "diversity week" olayı.

Zoma dedi ki...

O kadar takip ediyoruz diye geçiniyoruz, hiç haberimiz yoktu bak. Nostalji formalarını biliyordum da bunu ilk duydum. Eyvallah.

L dedi ki...

yanlış hatırlamıyorsam, geçen spurs-suns maçı hakkında yazdığım postta da geçen seneki latin haftası'nda yapılan los spurs-los suns maçında çekilen bi resim vardı.