Rudy


Çok ilginçtir, ne zaman Nba Tv izleme imkanım olsa, hep olağanüstü gelişmelere denk gelirim. Şu 04'teki The Palace'da yaşanan büyük kavgayı da o şekilde izlemiştim. O zamanlar kablo'daydı sanırım Nba Tv. Ulan bir baktık, zart diye Nba Tv belirdi kanallar içinde. Canıma minnet tabii. Baktık Pacers-Pistons maçı var, tekrarı. Oturdum izliyorum, bir dikkatimizi çekti ki, ortalık karıştı. O zaman daha evde net de yok ki, önceden haberimiz olsun. Anca öbür gün gazeteden, o da verirlerse. Neyse, izledik olan-biteni ağzımız açık. 1-2 gün içinde de yalan oldu tabii Nba Tv filan.

2 gün önce Lig Tv'de maçlara bakınırken, reklamlarda baktım "9-13 Mart arası tüm Digiturk kanalları beleş" diyor. Allah, dedim;yaşadık. Gece kalktım izliyorum Lakers-Blazers maçını. Lakers fena sıçtı, o da bana denk geldi, o ayrı. Üçüncü çeyrek sonu, bomboş gidiyor Rudy, arkasından Ariza geliyor, blok yapmak isterken, Rudy'nin vücut dengesi çok feci bozuldu ve sakat düştü. Ben ve eminim bütün izleyenler biraz sonra zor da olsa kalkmasını beklerken, bi baktık adam kalkmıyor. Başında gelip-giden de bitmiyor. İşin o kısmını çok garipsedim açıkçası. Evet ters düştü ama, yani sonra olup biteni açıklayacak kadar da kötü değildi. Eminim bizim görünen şekilde anlayamayacağımız bir şeyler oldu. Çünkü ne kafa üstü filan düştü, ne de potanın gövde kısmına tosladı. Boyunluk takmalar filan... Yine de umarım kötü bir şey yoktur diyorum.

Esas kısma geleyim. Bu Rudy düştükten sonra bir baktık, yukarı kısım karıştı. İtiş-kakış filan. Sonra açıkça gördük ne olup bittiğini, tekrarlarla.
Brandon Roy malum, lige girdiğinden beri efendice işini yapan, sessiz sakin bir adam görüntüsünde. Ama görünen o ki, "sessiz atın çiftesi pek olur" misali, o da o kadar sessiz-sakin değilmiş. Artık o gözle bakamayacağım çok. Ariza eğer kasıtlı bir şey yapsa tepkilerini haklı bulabilirdim ama, hayır. Ariza desen zaten kendi halinde bir çocuk. Çirkef filan da değil. Artık neyin çabasıydı o höt-zöt bilemiyorum ama, benim hiç hoşuma gitmedi. Lamarcus efendi de aynen. Olan Ariza'ya oldu, boku bokuna diskalifiye edildi. Lamar Odom da dalaşmaya ucundan karıştı ama ceza aldı mı, son durumu bilmiyorum. O yaptıkları ceza gerektiriyordu, o kesin. Nasıl karışmasın, serde nigger'lik var.

Roy efendi de Ertuğrul Sağlam gibiymiş demek ki, basın toplantılarında mıy-mıy konuşup efendi bilinen türden. Maçlarda bir dikkat edin bakalım Ertuğrul'a, nerde o efendi. Söylenenleri, tavrı geçtim, surat ifadesi yeter.

3 yorum:

Haketo Zaman dedi ki...

abi roy'a öyle bakmamak lazım. UW'dayken de çok kavgaları var.

L dedi ki...

e anlat da bilelim o zaman. bizim kaynak sınırlı.

Adsız dedi ki...

o adam zir bir bayilip duruyor, eger o ise....