Cevap 2


Cevaba gelmeden önce son gelişme ışığında bir şeyler söylemek istiyorum. Meira gitmiş. Büyük ihtimalle Bülent hoca'nın "okey"iyle olmuştur. Şimdi şunu söylemek istiyorum:2 gün sonra defans Semih-Murat ikilisine kalıp, tutup vasat bir takımdan 5 yersek yine, o zaman görürüm ben "Büyük Kaptan"ı, "kredisiz"i. Hayırlısı.

Bu cevabım, Bülent Korkmaz konusunda Hüseyin'e. Hıncal Uluç üstadın çoğu kez gereksiz hararet yapıp millete salladığını biliyoruz. Ama bu kez "cuk oturmuş" söyledikleri. Zaten bir ihtimal "idareten" gelmişti Bülent hoca, şimdi ise kesinlikle öyle olması gerektiğini düşünüyorum. Daha 40 fırın lazım.
Bu konuda ön-yorumumu şu postta yapmıştım. Bordeaux maçını bir kenara bırakırsak, 2 lig maçında izlediğimiz G.saray, başka bir G.saray. Galatasaray hakkında çoğu zaman sağlam analizleri olan Tardini'nin şu yazısını okumanızı öneririm.

Belki başka bir durumda o kadar belirgin olmazdı ama, Skibbe benim takımımın başındayken o H.Berlin ve Benfica maçlarını oynadıysam, o futbolu gördüysem, bir nevi model Barcelona olduysam, sonra tutup da Bülent Korkmaz kesmez beni. Kimseyi de kesmemeli-ama kesiyor. Artık futbola 14 yaşında olduğu gibi bakmıyoruz, yani "abi kazanalım bir şekilde de, nası olursa olsun". Hayır, artık yemezler. Ve o hocayı kovan takım, elbet bunun karşılığını kötü biçimde görecektir. Karma. "Bizim çocuk" muş. Gör ebenin amını tersten, sonra onu da kovalarsınız. Ben bu şekilde Cl'yi kazansam ne olacak?

İşin en kötü kısmı, Hamburg'un da pek iyi vaziyette olmaması. Bülent'e yarayacak yani bu gelişmeler-geldiğimiz noktaya bak!. O konuda da aşağıda bir şeyler yazmıştım, link veremeyeceğim şimdi.

Sonuç olarak:1. Hıncal'a katılıyorum, ama kendisi istifa etmez tabii, o yüzden "bir an önce gönderilmeli" diyelim. Hepimiz biliyoruz, Türkiye'de özeleştiri diye bir şey yoktur.
2. Hüseyin, abi bari sen yapma şu tip esprileri...
3. Skibbe gönderilerek bu takımın belki 5 yılı yenmiştir. Bir daha da bok bulursunuz öyle hoca. Bir şekilde buldunuz ama, elde tutamadıktan sonra neye yarar. Keçiboynuzu misali işte. Olan bize oldu.
4. Biz G.saraylı olsak bile, aslolan "futbol"dur. Benim takımım "futbol oynamadan", gazla kupa alacaksa, sikerim öyle kupayı.

0 yorum: