SS

Gece ayakta olmanın faydaları, madde 31:

-Spor Servisi'nin tekrarını izlersin. Orada blogunun resmi çıkar, sen de gece gece kalakalırsın. Çünkü beklemiyorsundur.

Abi çok komik ya, o kadar zaman hem lafını ettim, hem blogda kendimce salladım. Sonra bi' bakıyorsun, adamlar senin blogunun ismini geçiriyor orda. Demek ki o kadar giderli olmayacakmışsın. Hüseyin özellikle diyecek bunu, biliyorum.

Benim edindiğim bilgi, orada gösterilen resimlerin, blog sahipleri tarafından gönderiliyor olduğuydu. Saçma geldi tabii ama, alternatif bilgi de yoktu. Ben de bunu duyunca sövdüm tabii. O zaman ne anlamı kalır ki-sidik yarışına döner. Dedim o zaman biz oralarda görünmeyiz. Bunun istemekle alakası yok, bizim de elimize görülesi resimler geçiyor ve koyuyoruz bloga. Ve de bunları başka insanların da görmesini isteriz. Nasıl ki ben orda tanıdığım bir adamın blogunda çıkan fotoyu görüp de seviyorsam veya hayret edebiliyorsam.
Demek ki öyle değilmiş. Çünkü biz herhangi bir gönderimde bulunmadık.

Birkaç post aşağıda Fabio Luciano'nun bir fotoğrafını koymuştum. Heat formalı, kucağında ufak yavrusu. Onu gösterdiler. Ondan önce de Enke'nin Fb'deki tek maçına çıkarkenki fotosunu göstermişlerdi, kötü oluyor insan. O arada pat! Resmi gördüm ama anlayamadım, yukarı bi' baktım, bizim adres. Öylece kaldım. Zaten Fuat Akdağ da bizim ismi okuyamadı, resmi sunup geçti, hehe.

Belki daha önce de olmuştur. Baba tarafı Vampir olduğu içün, o saatlerde genelde ayakta olamıyoruz ve izleyemiyoruz programı. Güzel şeyler bunlar tabii. Hem ucundan reklam filan. Tanınma açısından yani. Hep yazıyoruz, ne salaklar meşhur oluyor, binlerce takipçi filan. Onları gördükçe, diyorum reklam da olsun, giren sayısı da çok olsun. Eskiden tınlamıyorduk.

Son olarak yetkililere şunu söylemek istiyorum:Bizde daha ne resimler var. Derinlere indikçe bulursunuz. Hele blogu ilk açtığımız günlerde bi' resim vardı ki, üf...

0 yorum: