Çubuklu



Daha önce Parçalı Milli Takım formamızı öteki blogda tanıtmıştık. Bugün bir anda şöyle bir formaya rastladım. Orijinal olduğu aşikar. 1982-1983 sezonunda giyildiği yazıyor (Edit: 82-83 sezonu içindeki bütün milli maçlara baktım. Belli ki başka sezonun, ya da dolapta kalmış bir forma) . Ancak ben hiç böyle bir forma hatırlamıyorum. Zaten yaşımdan ötürü hatırlayamam da, bunca senelik araştırmalarımda hiç mi rastlamamışım, ya da duymamışım. Hikayesini merak ettim şimdi. Bilen aydınlatabilir, hangi maçta giyilmiş vs... Ancak tıpkı Parçalı forma gibi, bu da teknik direktörümüzün macera araması veya mecburiyet olabilir. He bu arada bu forma satışta, ilgilenenler 250 pound vererek sahip olabilirler. S.kindirik bir 95-96 GS formasının 300 pounda gittiğini düşünürsek, güzel fiyat.


Aha bu da Parçalı. 14 Kasım 1984, rakip İngiltere. Sonuç 8-0.

4 yorum:

ahmetcan_48 dedi ki...

Selocan başkan, konuyla alakası yok ama bir mail attım forma ile ilgili. Bir bakarsan sevinirim. Saygılarımla.

müşkülpesent dedi ki...

çubuklu milli forma görünce aklıma geldi.

fransa milli takımının tarihinde yeşil beyaz çubuklu formayla oynama ihtimalini düşündünüz mü hiç?

ne kadar garip geliyor ilk başta değil mi ama 1978 dünya kupasında Fransa Macaristan maçına çoğu ülkede yayın siyah beyaz olduğu için formalar tv de karışmasın diye hemen maç öncesi buldukları yeşil beyaz çubuklu formalarla çıktılar. belki biliyorsunuzdur, yeni duyduysanız da formasever için hazine gibi bir bilgidir :)

http://www.youtube.com/watch?v=rQgngwJrXPI&feature=PlayList&p=7FC7BC4C44A70660&playnext_from=PL&playnext=1&index=13

bu da o maçın görüntüleri

müşkülpesent dedi ki...

bu arada bu forma bana üzerine arma dikilmiş ve internet satışına çıkarılmış gibi geldi pek inanmadım satıcının uyanıklığı olabilir yapıyorlar böyle şeyler

Selocan dedi ki...

Ben rastlamadım zaten. 82 ile 85 arasına bütün maçlara baktım. Bu forma gözükmüyor. Dediğin gibi de olabilir, ancak bayrak o dönem kilerle birebir sanki. Yani yaptıysa da güzel iş çıkarmış.

Ukala fransızlar şimdi hayatta yapmazlar bunu :)