De Rossi


Mourinho'nun Real Madrid'e imza atması an meselesi. Herkesin konuştuğu şey, Mourinho'nun Maicon'u kapıp geleceği. O transfere herkes kesin gözüyle bakıyor. Pepe'nin sakat olduğu dönemde Ramos defansın göbeğinde de oynadı, Arbeloa ile değişimli sol bekte de... Maicon gelince Ramos muhtemelen Pepe ile göbeği paylaşacak.

Neyse, Mourinho'nun İtalya'dan gelirken Maicon'un yanında De Rossi'yi de kapıp getireceği konuşuluyor. Aslında Real Taraftarlarının hayali Gerrard ve Alonso ikilisini tekrar yanyana Real'de görmek. Fakat De Rossi de benim Gerrard olmazsa olsun diyeceğim ilk adamdı. Maicon'dan çok daha gerekli bir transfer olduğunu düşünüyorum, Alonso ile yanyana ortasahanın göbeğini "Çanakkale geçilmez" e çevirirler. Ayrıca uzaktan da bombaları yollayıp, skora da büyük katkıları dokunur. Kısacası böyle bir ortasaha göbeği hayalimdi, umarım konuşulanlar doğrudur. Geçen sene Liverpool, Alonso gitti diye De Rossi'yi almaya çalışmıştı, başaramamıştı. Ancak Real kancayı taktıysa affetmez ve Liverpool'un, yerine istediği adamın, yanına yerleştirir.


Bir transfer haberi daha var. Dün Arjantin'in muhteşem 3. golünü atan Benficalı Angel Di Maria'nın da Real Madrid ile anlaştığı söyleniyor. Sol hücumcu olan bu adamın da faydası çok olur. Hatta isme bakmayacak olursak en bomba transfer bence bu olur. Marcelo da artık rotasyonda yerini alır. Son olarak hala en büyük problemimiz sol bek, Arbeloa o mevkide elinden geleni yapıyor, fakat esas mevkisi sol bek olan bir adam bulunsa tabi ki daha yararlı olur, mesela Arsenalli Clichy. Olmazsa da Arbeloa ve Ramos yetmeye çalışacaklar.

14 yorum:

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Gerrard hayal, orta saha şart. De Rossi yerinde transfer olur, ama ben olsam Lampard yada Fabregas'tan birini almaya çalışırdım. Parayı basarlarsa Arsenal Fabregas'ı Real'e verir, Barça'ya da darbe olur. Ha alırlar mı, hiç ihtimal vermiyorum... De Rossi'ye bassınlar parayı, Maicon ve bence Clichy yerine Jose'nin adamı Laziolu Kolarov gider Real'e.

Kaçmak üzere olan heyecanı yerinde tuttu Jose Mourinho, güzel oldu.

L dedi ki...

bu di maria keirrison'u kiralarken mi ne barça tarafından alınmadı mı abi. veya ilk satın alma hakkı mı ne öyle bişey vardı, nooldu o amk.

ayrıca seneye jose 16 kupayı da alacaktır real ile. benim şüphem yok açıkçası.

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Tabi o da var. 38 lig maçının tamamını kazanacaktır. Camp Nou'da Barça'ya 5 attıktan sonra neler yapacak çok merak ediyorum. 3 kupa garanti gibi, transfere gerek yok aslında...

Selocan dedi ki...

Enjoy ben de konuşulanlardan yola çıkıyorum. Sağlam haberler ancak işin ne olacağını bilmiyorum. Kesin değil bu yazdıklarım. Fakat geçen senenin ortasından bu iş bitti diyorlar. De Rossi ise yeni haber.

L dedi ki...

ben şeyi bekliyorum abi. real'de de böyle 11'e 4 forvet koyup, en uçtaki adamı santradan ileri göndermeyen bi düzen yapacak mı. hani defans yapıp şampiyon olacaksan, efendi gibi bek filan koy açığa forvet yerine. sonra uğur meleke abilerimiz filan yanılmasın. ah abilerim.

Selocan dedi ki...

Öfff bidaha yazanı sksinler. Yazıda B yok hemen Barcelona. Ne ezilmişsiniz zamanında haberimiz yokmuş. Ne alaka şimdi. Bu başlığa da son yazım budur. Birdaha da Real'in R'sini yazarsam bu bloga.

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Ya sana değil bu tepki be hocam. Okumuyormusun blogları sözlükleri...

L dedi ki...

bu blogda da "zamanında iyi koymuşuz acısı yeni çıkıyo" filan muhabbeti döndü ya, eh ne diyim ben.

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Hayır neye alındın, neye kızdın ki Selocan, harbi hiç anlamadım? Bu blogu takip ediyorum düzenli olarak, Selocan "Jose geldi Real seneye kesin tüm kupalarda şampiyon." yazdı da ben mi kaçırdım?

Selocan dedi ki...

Bir daha olmayacak zaten hacım. Merak etme. Esas konuyu düşüneceğine kenardan girmen de ilginç oldu hani.

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Yahu esas konu nedir? Ben göremiyorum, açıklarsan sevineceğim. Yazılanları baştan okuyorum, ortada Real Madrid'e atılan bir lafta görmüyorum, sana edilen bir lafta... Gördüğüm, bir haftadır heryerde "Herşey süper olacak kesin." modunda gezenlerle dalga geçilmesinden başka birşey değil. Ha, birde Jose'nin savunma oynattığı ima ediliyor filan işte. Bunlardan biri değilse kaçırdım ben esas olayı. Eksiklik bende o zaman.

Yok, yazmak yazmamak senin bileceğin işte, sebep olmak istemem böyle şeylere...

L dedi ki...

abi kusura bakma seni de gerginliğe soktuk. bi daha bazı konuları burda açmamak gerekmiş, onu gördük. sorun değil, açmayız. lafını etmeyik. salak saçma işler.

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Hacı aranızda bir mevzuyla bağlantılıysa bilemem tabi, ben yazılanlar üzerinden gittim tamamen ne bileyim...

Neyse, sizde kusuruma bakmayın...

Burak Eken dedi ki...

@Lappap

Son hafta Nou Camp'ta El Classico olursa ve Real'e beraberlik yeterse, söylediğin şey büyük ihtimal gerçekleşir.