Hadise


Milli Takım formamız hakkında ne düşündüğümü biliyorsunuzdur. Bana göre tarihimiz boyunca giydiğimiz ve hatta giyeceğimiz en güzel ve en başarılı forma budur. Çokça bahsettik zaten burada, görüşlerimizi yazdık. Ancak şu resimden de görüldüğü üzere, bu formanın fontunda bir problem var. Rengi uzaktan bakıldığında kırmızımızdan daha açık duruyor. Belki hakikaten daha açık, belki de delikli yapısı yüzünden renk açılıyor. Ancak olmuyor böyle. Ben bu fontu severim fakat delikleri çıkartsınlar, ya da başka bir fonta geçiş yapsınlar. Ayrıca sanki Nike'ın da rengi açık. Ya bana her şey açık gözüküyor, ya da pek dikkat edilmemiş bunlara. Gidip formayı incelemediğim için uzaktan atıp tutuyor gibi olmayayım, ancak böyle detaylara önem verilsin. Tarihimizde giyilen en güzel formayı ufak detaylarla bozmayalım. Hadise aplamıza da selamlarımızı gönderiyoruz. Arkadaki 11, alttaki fotoğrafta görüldüğü üzere (onların bakış açısına göre) gerekli dopingi maç öncesi almış. Brezilya olsaydı vız gelirdi zaten.


Unutmadan; Şu forma bizim esas Home formamızdır. Kırmızı forma ise awaydir. Değiştirmeyelim bu durumu, rica ediyorum.

17 yorum:

matthias chevalier dedi ki...

Yalnız Emre'den başka hazırol da duran yok. Arda'da da frikik öncesi CR havası var. O nasıl duruş öyle?

Selocan dedi ki...

Abi o durumda hazır ol'da durmak zor ama :) Hakan Aysev falan söylese bak nasıl durur hepsi hazırolda

voodoo girl dedi ki...

yazık ama ne kadar zor götüne bakmak isteyip de bakamamak

Hacı Lappap dedi ki...

yıllardır nba maçlarından önce abd milli marşını türlü şekillerde dinleyen biri olarak, bunu kaçırdığıma üzüldüm. ne gırtlak yapmıştır abla.

Görkem dedi ki...

Biraz r&b tarzında oldu marş ama Hakan Aysev'den iyiydi.

ahmetcan_48 dedi ki...

Başkanlar kusura bakmayın biraz alakasız olacak ama Hadise de taş gibi çıkmış yahu. Off ulan offfff !!!

Hacı Lappap dedi ki...

sevgili ahmetcan. blog yönetimi olarak abazanlığı kendimizce önemli tutarız ama, bu kadar da aleni...

ahmetcan_48 dedi ki...

Başkan kusura bakma napıyım ya bu kadını görünce bir acayip oluyorum :D

Enjoy The Lappap dedi ki...

ulan biz de oluyoruz da çaktırma o kadar

ahmetcan_48 dedi ki...

Tamam başkan :)

Sportman dedi ki...

Konuyu biraz farklı bir yere çekeyim. :)

Resmin üst tarafına bakın. Amerikalılar, tribünün üstüne bile elektronik reklam panosu koymuş!

Selocan dedi ki...

Abi o bişey mi. Bizim mabedde çatıda 2 tane ekran var. Bizim mabed derken Bernabeu'dan bahsediyorum :)) Çatıda, bildiğin 40 metre falan yukarıda, belki daha fazla :) İngilizlerde de var kat aralarında bu tip ekranlar.

Selocan dedi ki...

Laan bi allahın kulu da fontlara yönelmedi haa...

Sportman dedi ki...

Abi, Nike'ın tüm milli takımlara yaptığı bir şey, bu delikli font. Malesef katlanacağız 2 yıl.

matthias chevalier dedi ki...

@Selocan

Tekrar inceleyince, hepsinde bir hazırol durumu var gibi =)

Selocan dedi ki...

Var var, 8 numara baya hazırolda durmuş. Hakkını yemeyelim.

..:: Sühan Alp ::.. dedi ki...

formanın hakkını vermek lazım şimdi gerçekten hoş forma.fontlar ise bence o kadar sorun değil yani hoş,en azından berbat değil.

hadiseye gelince, gerçekten hadise olmuş yani maç öncesi hepsine çadır kurdurmuş :D Her maçtan önce hadise gelse çıksa böyle of bak o zaman alınamdık kupa kalmaz :)