Akşam Akşam, Bu Nasıl Yaşam

Evet bir başka başlık sıçışıyla daha karşı karşıyasınız.

Öyle bi' notlar tarzında başlayayım dedim, arada bir anca yazabiliyorum. Kişisel sebepler vesaireden dolayı. Özür dilerim kendi adıma ancak Salih zaten koptu gidiyor sağolsun.

-Galatasaray öldürdü bugün. Daha doğrusu Kalli hazretleri. Bu adam gelmesin geri artık istemiyorum, Almanya'da torununa mı bakacak, götünü mü bezleyecek... Halletsin işte.

-Golden State -Allah Allah- Warriors, Dallas'ı yendi, bokunu çıkardı playoff yarışının. Şu anda berabereler. Bir maçları daha var birbirleriyle. Aha da buraya yazıyorum, o maçı alan playoff'a gider. Gsw gitsin, gözümüz gönlümüz şenlensin. Baron Davis MVP olsun, formaları piyasaya çıksın, Don Nelson'un heykeli dikilsin.

-Yarın okul başlıyor. 5 gündür yağan kar okulun başlayacağını duymuş sanırım, durdu. Güneş filan çıktı, karlar eridi, gitmek farz.

- Ben çocuk yapmayacağım.

- Zenci denen insanlar topluluğunu- neden bilmem ama- seviyorum ben. Basketbol tutkuları olsun, sen onları anlarsan eğer anlayışlılıkları olsun, iyi insanlar. Ancak sen adama gidip de "Wadap niga" dersen gözünün üstüme yumruğu da yersin, hak da edersin.

- NCAA Final Four belli oldu. Dört adet bir numaralı seribaşı "dörtlü final" oynayacaklar. Bu dörtlü final işine de kılım ben abi. "Son dört" desen anlayacağım da sen ingilizcesinin ilkini al sona koy çevirmeden, ikinci kelimeyi al Türkçeye çevir, çorba olsun. Bir de sekizli finali falan var daha bunun. Lan final iki takım arasında olur. Sekizli final ne ?!? Konu dağılmasın. Kansas-North Carolina galibiyle Memphis-UCLA galibi final oynayacak, onun galibi de şampiyon olacak. Memphis 23 numarası Derrick Rose'a dikkat edin.

Şimdilik bu kadar, yakın zamanda tekrar aktif bir rolle aranıza dönmek dileğiyle...

0 yorum: