Hangi

Bilirsiniz, medyada böyle tartışmalar çıkar birileri arasında. Biri der böyle oldu, diğeri de yok hayır öbür türlü oldu der. Böyle durumlarda anlıyoruz ki, bu 2 kişiden (veya daha fazla, ne kadar olursa işte, 3-4-5) biri doğru söylüyor, diğeri veya diğerleri milleti ayak üstü sikiyor. Ulan birinin söylediği doğru olan işte, ama kim der ki yoğurdum ekşi diye...

Yine öyle bir durum var. Tv8'de Komedi Dükkanı isimli bir program vardı, Tolga Çevik ve Salih Kalyon'un yaptığı. Kulaktan kulağa yayıldı ve çok izlenmeye başlandı bu program. Ben hiç izlemedim ama, biliyoruz olan biteni.
Neyse işte, çok uzun olmayan bir süre sonra program Trt'ye geçiyor. O sırada da emektar oyuncu Salih Kalyon, ayrılıyor yapımdan.
Sonra tabii merak ediliyor "niye oldu bu" filan diye. Muhabirler soruyor ediyor. Tolga Çevik diyor ki, "Salih abi ayrılmak istedi". "Salih abi" de, "İş, 'biz'den 'ben'e dönüştü, ben de bıraktım" diyor.
İkisi de birbirini suçluyor anlayacağınız. E şimdi hangisi doğru? Benim vatandaşım hangisine inanacak. Onu da bırak, bu koskoca adamlardan, topluma mal olmuş sanatçılardan bir tanesi yalan söylüyor, orası belli. Ayıp anlayacağınız. Bu durumda, en azından benim, 2 sanatçıya da güvenim kalmıyor. Nasıl kalsın ki? İçlerinden biri hiç çekinmeden yalan söylüyor. Kimse suçlu değil zaten anasını siktiğimin dünyasında. Herkes haklı. Ondan burnumuz boktan kurtulmuyor zaten.

Son olarak:Türkler, bir kere olsun ortaklaşa, kaliteli iş yapmayı becersin, ne olur.

0 yorum: