Garip

Hakikaten garip bir ülkedeyiz- bu lafı da zilyon kere kullandık ama bıkmayız. Herhangi bir şey takip ederken, hiç beklemediğiniz şeyler görüp duyabiliyorsunuz. Dün Atv'de haber izliyorum. Akp genel merkezi çevresindeki dükkanların, işletmelerin çoğunun isminin "ak" olması hakkında bir haber. Vatandaş "ne alakası var canım" diyor tabii ki. Bunda bir gariplik yok da, fonda çalan müzik ne dersiniz? Boca Juniors marşı!!
Haber başladıktan bir süre sonra farkettim bunu ve dumur havuzunda boğulma raddesine kadar geldim. Yanılma payım da olamazdı, çünkü kısa süre önce bir arkadaş atımıştı bana bu şarkıyı ve dinlemiştim filan.
Anlamıyorum, ne alaka. Başka şarkı mı bulamadınız? Veya Atv haber merkezi'ndeki bu Boca taraftarı kim? Bu marş kasıtlı mı konuldu o habere? Nasıl bir ülke burası? Atv ne zaman olumsuz temalı haberlerde Requiem For A Dream'in Soundtrack'ini, komik veya trajikomik haberlerde de Gora Soundtrack'i çalmaktan vazgeçecek? Ben ne zaman delireceğim? Marduk ne zaman gelecek...

0 yorum: