Hacı Kaka


Nette Kaka resimlerine bakarken bir link gördüm. "Kaka'nın İslamiyet'i seçiş hikayesini..." yazıyor. Atladım hemen.

Yazanlar şunlar. Başlık, "Ünlü futbolcu Kaka müslüman oldu". Sitenin ismi de www.jurnalturk.com.

"Brezilya asıllı yıldız futbolcu Ricardo Kaka İslam"ı seçti. Geçen Kuveyt"e yaptığı bir gezi esnasında Müslüman olduğunu ilan eden Kaka, İslam"ı seçmeden önce birçok kitap okuduğunu belirtti. Kaka yaptığı açıklamada, "Ben Müslüman olmak için doğdum" dedi. Brezilya futbolunun yakın zamanda yetiştirdiği yıldızlardan bir tanesi olan Milanlı Kaka, Brezilya"da genellikle fakir ailelerin çocukları futbolcu olurken Kaka"nın ailesi Brezilya"nın önde gelen ailelerinden birisi. "

Böyle hikaye çok maalesef. Bazı din istismarcıları ünlü simaların müslüman olduğunu söyleyerek güya insanları İslam'a, daha doğrusu kendi tarikatlarına bağlamaya çalışıyorlar. Bu tip olaylarla ilgili Cengiz Özakıncı'nın kitaplarını tavsiye ederim.

Lan adam normal hristiyan olsa neyse, Atletas De Cristo üyesi anasını satayım, her maçtan veya golden sonra altındaki "I belong to Jesus" tişörtünü gösteriyor. En katı hristiyan, evlenene kadar ilişkiye girmeyeninden hem de...
Fotoşop filan bilsem, Kaka'nın secdeye varmış halini yapardım bir şekilde de neyse...

Amen.

0 yorum: