Öküz Ronaldo


Vatan röportaj yapmış kendisiyle. Okuyun şu kısmı:

"GERÇEĞİ söylemek gerekirse Türkiye’yi hiç tanımıyorum. Ne bir takımını, ne Milli Takımı’nı, ne de bir oyuncusunu. Fakat geçmişten gelen bilgilerimle bizi sert bir takımın beklediğini söyleyebirim. Türkiye genelde teknik ama sert olan futbolculardan kurulu sert bir takım olarak bilinir. Bizim için zorlu bir rakip olabilirler. Fakat şunu da söylemeliyim... Türkiye’den daha çok bizim ne yapacağımız önemli. Çünkü biz mükemmel bir takımız. Mükemmel futbolcularımız var ve daha da mükemmeli arıyoruz."

İşini iyi/düzgün/doğru/hakkını vererek yapan insanlar tercihimiz. Bu hödük gibiler değil. İsterse ayağını topun çevresinde saniyede 67 defa çevirsin, o "çok önemsediği" Euro 2008'te, gruptaki rakiplerinde birinin bir oyuncusunu bile tanımıyorsa, ben ona "adam" bile demem. Siktir git.
Hasan Şaş, Hakan Şükür'ü geçtik. Nihat'ı da mı tanımıyorsun? Onu geçtim Tugay'ı da mı tanımıyorsun, adam kaç yıldır senin liginde. Be kafasını siktiğim onu da geçtim Tuncay'ı da mı tanımıyorsun?
Fenrbahçe'ye karşı oynadın, onu da mı hatırlamıyorsun? Galatasaray'ı hiç mi duymadın? O hayranı olduğun Real'e kayarken kulağına çalınmadı mı hiç? Yoksa sen de evde maç izlemeyen futbolcu modeli misin?

"Geçmişten gelen bilgilerimle". Götümden atıyorum diyemiyorsun da...

Hani böyle amerikan halkı küçümsenir ya, salak, cahil, hödük diye. Hadi onların maruz kaldığı şeyler bellidir, bir yerde hoş görülür. E peki buna ne diyeceğiz!? Dünyadan bihaber. Yaptığı işe saygısı yok. Mal. Ayıptır ya.

Daha dün olumsuz özellikleri ve bunların potansiyel getirileri hakkında bir şeyler yazdım, üstüne adamın sözlerine bak. Demek ki bazı şeyleri iyi analiz etmişiz.

0 yorum: