Yeni Formalar Ve Bundesliga

Genelde Bundesliga ve Eredivisie'de görüyoruz bu olayı. Sezonun son maçlarında takımlar, gelecek sezonun formalarını giyiyorlar. Daha önce Ajax, Bayern Münih gibi takımlarda denk gelinmişti buna. Bugün de Schalke'nin yeni formasını gördüm. Güzel bir uygulama aslında. Ama şöyle bir şey de var, yazın takımla ilgili pek bir hareket olmadığı için, yeni forma tanıtımı yazın ortasında heyecan ve merakı diri tutuyor. O açıdan, olumsuz denebilir.
Bir de Dortmund'un bir formasını gördüm. Gövde kısmı bordo, kollar siyahtı. Aradım, bulamadım. Garip gerçekten.

Ha bir de, aklıma gelmişken.
Bugün bir arkadaş, Gs'nin güya önümüzdeki sezon giyeceği formaları gösterdi. Turuncu forma da onlardan biriymiş güya.
Biri 05-06, diğeri de 06-07 sezonunda kullanılan tasarımlar. Olmayacak iş yani. Olursa bile, ben o Adidas'ın ta a.k. Doğru olduğunu sanmıyorum tabii ki ama net ortamında buna inanacak saf çok.
Mehmet, senin de Allah cezanı versin.

0 yorum: