Pfff

Bu Hüseyin pezevengin teki, gecenin bir vakti tutmuş benim zamanında yazdığım bir yazıdan "blog açmam, blogda yazmam" cümlelerini ayıklamış, "kendinle çelişiyorsun!!!" diyor.
Kendisi yüzeysel bir ibne olduğu için, hemen atlıyor mevzuya.
Benim orada kastettiğim, hani böyle "bugün şunu yedim içtim, çok kötü depresyondayım, saçımı değiştirdim" tarzı blogculuk. Bir bakın bakalım, bizimki öyle mi? Hayır. Ulan 2 gün yoktum gittim, onu bile yazmadım. Ama yazacağım bir dahakine. Millet yazı istiyor belli konularda. Hüseyin de gidip "cuppa cuppa" kopuyor. İş güç yok tabii...
Böyle bir açıklama yapmış olalım da, 2 gün sonra başkası da çıkar "çelişiyor bu gör kendisiyle" der filan, maazallah.
Böyle de hassas bir insanımdır işte.

2 yorum:

Haketo Zaman dedi ki...

efendi ol lan salih.

L dedi ki...

sus lan kopkopçu herif.