Tekno-Tiesto- BT-Lappap

Benim gibi tekno müzik dinlemeyen bi' insan için büyük bir adımdı sanırım dün akşamki Tiesto konseri. Daha doğrusu USC turnesinin 11. durağı diyelim.
Adam benim gibi birini bile dans ettirdi, ki ben dans etmem, düğünümde oynamamışımdır. Cuppa cuppa felsefesini bir yerde tanımış olduk.
Şunu söyleyeyim ki bu Amerikalılar atla eşeği karıştırıyor. Tekno konserine 50 cent tişörtüyle, bol pantolonla gelenler mi ararsın, göttik kıyafetlerle gelenler mi. Ulan her yerin bi' ağırlığı var, ona göre davransana sapık.
Gelelim konsere. Tiesto paşadan önce başka DJler çıkacak dediler, eyvallah dedik. İlki Dukduk mu ne öyle bir şey, tıraştı. Bildiğin cuppa cuppa. Otur evde dinle aynı şey. Ardından BT denilen eleman çktı, ki ben bu elemanı Tiesto'da daha çok sevdim. Eleman "Let It Be"yi mixlemiş, hem cuppa hem alttan şarkıyı söylüyorsunuz, şaşırtıcı. Hatta başka ünlü slow hitleri de. Bir su 4 dolar, fena koydu.
Tiesto denen arkadaş çıktı sahneye. Dünyanın en iyi trance DJi olduğu aşikar zaten abinin, ama geçişler olsun, müzik kalitesi olsun.
Şimdi beni sapık olarak adlandıracaklar çıkacak ama konsere bikiniyle gelenleri bıraktık, direk don-sütyen gelip, sütyeni çıkaranlar vardı. Tek tangayla kalan karılar...

Son olarak 18 Haziran'da Snoop geliyormuş, gitmeyen top olsun.

"If a bitch tryna' get at ya,
park it like it's hoot!!"

0 yorum: