Sago vs Rap

Bu Sago ile ne yapacağız bilmiyorum. Kendisini ne kadar seversek, o kadar arıza çıkarıyor sağolsun.
Daha önce atışmaları sonucunda Ceza'ya dava açmıştı, sonucu nedir bilmiyorum. Pek bir şey de çıkmamıştır, çıksa duyardık.
Şimdi de Fuat'a dava açıyor kendisi.
...
Bu adam Rapçi. Türkiye'de Hiphop denen nanenin en önde gelen isimlerinden biri, ve bir rapçi kendisine diss attı diye dava açıyor-hem de ikinci kez. Bebek misin?
Yaptığınız şey pop müzik değil, rap yapıyorsunuz siz. Adam ana-bacı girse, sen kaleminle yanıt vereceksin. Hem senin bir lakabın da "Cümle Mühendisi" değil mi? Konuştursana o zaman cümlelerini. Tabii benim bu söylediklerimi hazretin duyması mümkün değil ama, olması gerekenler bunlar. Yine Kolera'nın başının altından mı çıkıyor bunlar ne.
Git diss at, olmadı bir daha at, o da olmadı bırak. Uğraşma. Anlamıyorum ki ben, bunlar underground'daki veletler filan değil. Yol yordam bilen adamlar. Dava açmak da ne? Keşke burada da Gangsta rap yaygın olsa diyor insan, gider vurur mesela en azından. Bunu Abd'deki elemanlara söylesen, götleriyle gülerler.
Hiçbir şey değil, adam güvenilirliğini yitiriyor. Sen istediğin kadar iyi müzisyen ol, böyle sıçtığın sürece nasıl olacak ki?

0 yorum: