Overmars


Az önce Flying Dutchman'de okudum;belki daha önce de öğrenebilirdim ama o zaman da net yoktu:Marc Overmars futbola başladığı ilk takımı olan Go Ahead Eagles'da yeniden futbola dönmüş. Bu haberden daha güzeli ve şaşırtıcısı ne olabilirdi bilemiyorum.
Overmars, zaten bir futbol efsanesidir, hele benim gibi Hollanda ve Barcelona hayranı bir futbolsever için, çok daha fazla şey ifade eder.
Onun sayesinde Hollanda ekolünü daha fazla sevdim, hücum futbolunu daha fazla sevdim, onun tarzındaki oyunculara aşık oldum. Çok erken bırakmıştı maalesef, tadı damağımızda kalmıştı. Hele bir de Barça'nın ondan sonra kazandığı başarıları düşününce insan daha bir kötü oluyor.
Gelmiş geçmiş en iyi kanat oyuncularındandı, çok çok hızlıydı. Bilen bilir zaten de, yeni nesi bilmiyor pek böyle oyuncuları.

Tabii ki büyük başarılar kazanması veya eski formuna dönmesi zor ama, 1-2 maçını izleme şansı bulsak bari ustanın. Yine de artık tekrar yeşil sahalarda olacağını bilmek bile çok güzel.

0 yorum: