Messi?

Tabii futbolla da ilgili bir blog olarak kısa süre önce açıklanan "2007 yılın takımı" hakkında yorum yapmazsak çükümüz düşer. Yapalım.
Kale ve defansla ilgili şahsen bir sorunum yok. Hepsi yerinde tercihler. Ama mesela kaleye Buffon seçilse pek yadırgamazdım o da var.
Abidal'ın yerine de sol bek yok açıkçası. Ashley Cole mü olacak?

Orta sahaya gelelim:Gerrard, Seedorf, Kaka ve CR7. Ntvspor'da yorum yapanlardan bir tanesi "ne arıyor Seedorf burda" demiş. Kendisine selamlarımı yolluyor ve maçları gözüyle izlemesini diliyorum. Burada da sorun yok pek.
Fakat...
Fakat forvette fazlasıyla büyük problem var. Bir kere herhangi bir şekilde 2007 yılının takımı seçiliyorsa ve bu takımda Lionel Messi yoksa, ortada garip bir şeyler var demektir.
Bu adam esas çıkışını 06-07'nin sonunda ve bu sezon, yani 07-08'in başında yaptı. Yani tam olarak 2007 yılı içinde. Kadroda olmaması son zamanlarda sakat olmasıyla alakalı ise bu oylamaya katılan futbolseverleri tebrik ediyorum.
Hangisi mi çıkardı? Bilmiyorum. Belki ikisi de. Hani Totti-Messi ikilisi bile olsa forvette, ben hiç şaşırmazdım açıkçası. Ama şu kesin, Messi bu kadroda olmalıydı. Neyse, biz gerçeği bildiğimize göre sorun yok.
Evet, Drogba ve Ibrahimovic çok iyi bir yıl geçirdiler. Hatta Ibra hala çok iyi. Daha dün son 5 dakikada 2 gol atıp galibiyeti getirdi Parma karşısında. Ama Messi kesinlikle onlardan daha iyi performans sergiledi 2007'de.

Tabii o meşhur resmi biz de koymazsak olmazdı. Her blogda ve sitede olduğu gibi bizde de bu resim. Heheh.

0 yorum: