...-2




Bu Kobe adamını bana biri açıklasın.
Maçtan önce yorumcuya gidip diyorsun ki: "Doug, maça öyle hızlı başlayacağım ki şaşıracaksınız. Bu maçı kaybetmeyeceğiz."
Çıkıyor ilk çeyrekte 15 sayıyı bırakıveriyor Rockets potasına. Maç boyunca play-off'un ne olduğunu hatırlatırcasına parmağında oynatıyor Rockets oyuncularını.
Artest'in ne çeşit bir adam olduğunu biliyoruz. Maç boyunca dirsek, omuz çalıştı Kobe'ye. 4. çeyrekte KB24'de ona bir dirsek çaktı, gitti ağladı hakeme Artest. Sonra da Kobe'nin üstüne yürüdü. Mamba takmayınca iyice sinirlendi etrafa saldırmaya başladı, hakemler de Crawford ve Stevie olunca maçı erkenden tamamladı. Kobe iki pozisyon sonra yanından patlayarak geçip şutu patlattığı Battier'e dönerek "sen misin lan beni savunacak" gibi bir hareket yaptı, teknik faul aldı. Peşinden gelen hücumda yaptığı şey de inanılmazdı. Hücumun bitmesine 5 saniye var, Kobe "elbow" diye tabir edilen boyalı alanın üst köşesinde sıkışmış. İkili, üçlü sıkıştırma. Aradan topu panyaya atıyor, alıp turnikeyle tamamlıyor. İnsan mental açıdan bu kadar olgun olur, rakibi bu kadar iyi okur, ona oynar.
Maç sonunda bunların hepsini soran Craig Sager'a cevabı şuydu Bryant'ın:
"Play-offlardayız. Basketbol oynuyoruz. Kaybetme lüksümüz yok. Bana karşı sert oynayan adama karşı ben de sert oynarım. Bunda sinirlenecek, çirkinleşecek bir şey yok. Pozisyonu tek izlemekle olmaz, bütün maçı izleyin anlayacaksınız."
Bu adamı bu yüzden seviyorum, kazanmasını istiyorum.
Alakası yok ama bir reklamdan ağzıma takılan şarkıyla bitireyim post'u, Phil Jackson'dan Mamba'ya gelsin:

"Oh baby you... You got what I neeeeeeeeeeed..."

1 yorum:

L dedi ki...

ulan kaçırdk mevzuyu desene.