Hönk


El Classico manzaralarından. İlginç tabii. Sağdaki dayıya dikkat.

3 yorum:

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Selamlar beyler.Şu ortak blog olayıyla ilgili FCBosa ile konuştum,sizleride bilgilendireyim.Wordpress üzerinden olacak.FCBosa tasarımı falan yapacak,kendisi bu işlerden anlıyor,hatta iddialı :).1 haftada güzel bir site hazırlayabileceğini,ama şu aralar yoğun olduğunu söyledi,bu yüzdende haziran ayında başlayacağız sanıyorum.Benim blaugrana-tr'nin arşivini komple yeni bloga atacağız,sonrasınıdada yazar olarak bizler girip yeni postları atacağız.Yazar kadrosu işini FCBosa bana bıraktı,bende 6-7 kişi yeter diye düşünüyorum,şimdi 2 sorum olacak,bu blogun yazar kadrosundaki 3 kişide yeni blogumuzda yazacakmı,yoksa sayı dahamı az,elimizdeki yazar sayısını bilmek adına soruyorum.Ayrıca blogun işleyişiyle ilgili yazdıklarıma bir itirazınız yada bir öneriniz varmı?

L dedi ki...

o 3 kişi de faal değil blogda. bir kişi yazmıyor. hilmi ve hüseyin yazıyor. 2 kişi yani. ben kesin, ama hüseyin ne der bilmiyorum.

L dedi ki...

hüseyin de var. ikimizi de dahil et sen.