JB


Bir maçtan 3 postluk malzeme çıktı, şimdi başka meseleye geçelim NBA'le ilgili. Jonathan Bender'ı NBA'le yakından ilgilenen bünye bilir. Daha doğrusu bilirdi. Kendisi 3.5 sezondur basketbol oynamıyordu, ve de kariyerinin bittiği tahmin ediliyordu. Buydu son durum. Sakatlıklar yüzünden olayın sonuna geldiği tahmin ediliyordu.
Az önce box score'lara bakıyorum, lan NY'de bir "J.Bender" var. Bakayım dedim, belki başkasıdır. Hayır, o.
Benim haberim yoktu, 6 gün kadar önce NY, bünyeye katmış dayıyı. İlk 2 maçta oynamamış, ama bugün benim dikkatimi çektiği gibi, oynamış. 14 küsür dakikada 9 sayıyla oynamış. Yenmiş NY de. Kalıcı olur mu, kariyeri devam eder mi bilmiyorum ama, başlı başına ilginç hadise. Sevindirici. Benim umudum vardı -ki çok kişinin vardı- oynadığı dönemden ama, sakatlık filan, olmamıştı.

Ayrıca Bender ve Morris Peterson kuzenmiş.

2 yorum:

L dedi ki...

tabii ki.

ZorAdam51 dedi ki...

tşkler.