Skoda

Bu ayki 4-4-2'dan 2 tane sövülesi cümle.

1. Alanzinho: "Toptan uzak kaldığım zamanlarda enerjimin tükendiğini hissediyorum."

Abi Brezilyalı milleti böyle. Yani ben bunu, Futebol'u okuduğum şu günlerde daha iyi anlıyorum. Bunların dini imanı futbol. Ama nasıl futbol? Top bende olacak, ben "kafama göre takılıcam". Bu yani. Öbür türlü, organize futbol, takım oyunu filan, hak getire. Bu kalıba en uyanı Ronaldinho'ydu işte. O biraz uydu, olanları gördük. Ondan ilerisi yok işte, olmaz.

2. Zafer Algöz: "Atatürk de Beşiktaşlıydı."

Mesele bu lafı Zafer Algöz'ün söylemesi değil aslında. Başka birileri de olabilirdi. Önemli olan, herkesin kendi takımını Atatürk'e yakıştırması. Geçenlerde Vatan'da vardı, bizim Divan üyelerinden biri mi ne, çıkmış "Atatürk Gs'liydi, çünkü falan fişman".
Ve yeter. Açıklıyorum. Atatürk aslında Skoda Xanthi'liydi. 1967'de kuruldu, çünkü bunu da kendisi emretmişti, ölümümden sonra yapılsın diye. Olay bu. Oldu mu amına koyim.
Atatürk'le zerre alakası olmayan adamların bunu tartışması normal tabii. Sen adam hakkında hiçbir şey bilmezsen, sonra gelir hangi takımlı olduğunun meselesini yaparsın. Mal bu çünkü.

2 yorum:

Leo dedi ki...

Trabzonsporlu diyeni de duydum..

L dedi ki...

var abi, kim hangi takımlysa, ona göre o takımlı atatürk. ben de yakınca çıkıp "akçaysporluydu aslnda" diycem, o olucak.