7842433845


"10 Nisan 2010 Real Madrid-Barcelona maçı'nda hakemin verdiği faul sonrasında şöyle bir önüne bakıp kafasında bir resim çizdi. Takım arkadaşına (şu an kim olduğunu hatırlamıyorum) kullandırıp, hemen Xavi'ye verdi, sonra da geri alıp göğsüyle çalım atarak golünü attı. Bu adamın yaptığına dünyanın her yerinde sanat deniyor bana kalırsa."

Ekşi sözlük'ten, 7842433845'in entrysi-ne nick bulmuşsun be abi.

Bu anı ben de gördüm biliyor musunuz? Eğer görmesem zaten bu okuduklarım bana fantastik bi'şey gibi gelir, burda paylaşmazdım. Gerçekten oldu bu. O dakikalarda birkaç sert faul gelmişti ve Messi biraz yılgın bi' surat ifadesine sahipti. Bir faul daha oldu. İşte o anda yere bakıp birkaç saniyeliğine konsantre oldu. Sonrası da malum. Çok acayip abi, çok.

2 yorum:

liverpoolandkop dedi ki...

Gidin bu filmi izleyin abi, http://www.sinemalar.com/film/531/Next/

Messi'nin olayını o zaman çözersiniz =D

L dedi ki...

haha :D