Oğlan Bizim Kız Sizin

Gudik bir Msn muhabbeti.

Lappap:(-)
Selocan:(+)

- Abi
- Chao'yla anlaştım
- Blogun yüzde 50'si karşılığı
- Nikah şahidi olucam
- Büyüyoruz
+ :D :D
+ Chao ne zaman evlencek lan
+ Genç o daha
- Abi bilmiyorum
- Aşık oldum filan diyo
- Yazmış burdan "biri benim şahit olur mu" tıvitırdan
- Ben de dedim
- Ver yüzde 50 yi
- İş tamam
- "Anlaştık" dedi
+ Abi aşık olduğun insanla şap diye evlenmek zor iş
+ Kız ne diyo acaba
- Gırgır yapıyodur ya
- Ama gerçek olduğunu düşünsene
- Düğüne gidiyoruz filan
- Puhauahuahu
+ Daha doğrusu, şap diye sevdiğin insanla evlenmek
- Evet
- Ulan efendi gibi aşık olayım var ya
- Evlenmesi eksik kalsın
+ Beni sevmiyo abi Chao
+ Çağırmaz
- Sikerler
- Benim kontenjanım var (neye güvenip söylediysem bunu da)
+ :D
+ Ben gitmem lan
+ :D
- Haydaaa :D
- Yanlız biz de nereye getirdik ha
+ Hakkaten ha
- Dur lan
- Bu muhabbeti bloga koysam mı ben...

4 yorum:

L dedi ki...

itinayla blogger everilir...

Adsız dedi ki...

Nişanı kız tarafı yapar, yuvayı dişi kuş yapar. Falan filan işte...

Selocan dedi ki...

Bigün de şu msn problemini yaz hacı. Tımarhanelik oldum :)

L dedi ki...

aman abi...
bloga kimse girmez valla